رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
کتاب «فنگ‌شویی برای زندگی در آپارتمان» اثر «ریچارد وبستر» است. این کتاب را «محمد قراچه‌داغی» ترجمه کرده‌ است. نویسنده‌ی این کتاب، یک از مشهورترین نویسنده‌ها در این زمینه است. در توضیحات کتاب آمده است: «این نوشتار مشتمل بر مباحثی است درباره‌ی فنگ‌شویی برای زندگی در آپارتمان است. یادآور می‌شود که هزاران سال پیش از این، مردم چین دریافتند که کیفیت زندگی آن‌ها هنگامی ارتقا می‌یابد که به جای نبرد با طبعیت (زمین)، به هماهنگی با آن دست یازند. آنان پی بردند که زندگی، اگر خانه‌ها را رو به جنوب آفتابی و در محیطی که تپه‌های اطراف، آن‌ها را گزند بادهای سرد شمال حفظ کند، بنا کنند، بسیار آسان‌تر خواهد بود. نظرات متفاوت در طول زمان آزموده شدند و اصول اولیه‌ی فنگ شویی را به وجود آورندند. عبارت "فنگ شویی" به صورت تحت الفظی به معنای "باد و آب" است، ولی در واقع به معنای هنر زندگی موزون با محیط است. زمانی که به هماهنگی با تمام اشیای محیط خود دست یابیم، زندگی با لطافت بیشتری پیش رفته و رسیدن به اهداف آسان می‌شود.» این کتاب را انتشارات «آسیم» منتشر کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1396/02/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
فنگ شویی فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به ۳۰۰۰ سال پیش در کشور چین باز می گردد
همانطورر که غرب و شرق از لحاظ مفهومی در نقطه مقابل یکدیگر واقع شده اند سیستم فکری شرق و غرب نیز کاملا متضاد یکدیگرند. تمام ایدیولوژی و غرب بر مبنای محوریت انسان، کنترل وتحت سلطه دراوردن جهان مادی توسط انسان و نگرش مادی به زمین و منابع آن است. در نقطه مقابل، فرهنگ های شرقی جهان و کاینات را به عنوان کل، انسان را به عنوان بخشی جزیی که باید جایکاه خود را در این عرصه پیدا کند و منابع روی زمین را بخشی از وجود انسان و بقیه موجودات فرض میکنند. فرهنگ غربی بر اصل کنترل و چیره شدن بر جهان بنا شده در حالی که فرهنگ شرق بر اساس هماهنگ شدن با جهان و محترم شمردن زمین و کاینات بنیان گذاری شده است. این کتاب علاوه بر فنگ شویی خواننده را با فرهنگ غنی و کهن چین نیز اشنا میکند. ترجمه روان و شیرین قراچه داغی خواندن این کتاب را لذت بخش تر میکند
فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک