رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تولدی دیگر
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس پژمان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
✔️ «تولدی‌ دیگر» از آثار موفق‌ رئالیسم‌ جادویی‌ فرانسه‌ در سال‌های‌ اخیر به‌ شمار می‌رود. زنی‌ رویدادی‌ شگفت‌ را به‌ یاد می‌آورد که‌ ده‌ سال‌ پیش‌ برای‌ او پیش‌ آمده‌ است‌: شوهر زن‌ برای‌ خرید نان‌ از منزل‌ خارج‌ شده‌ اما به‌ جای‌ این‌که‌ خودش‌ برگردد روحش‌ بازگشته‌ است‌. رمان‌ با زبان‌ شاعرانه‌ و طنز لطیفی‌ روایت‌ می‌شود. مسایلی‌ که‌ در آثار اکثر زن‌ها دیده‌ می‌شود و غالباً رنگ‌ تند فمینیستی‌ دارد، در تولدی‌ دیگر به‌ شکلی‌ زیبا و شیطنت‌آمیز تلطیف‌ شده‌ است‌. اثری‌ به‌ تمام‌ معنا نبوغ‌آمیز است‌.
«داریوسک» در «تولدی دیگر» واقعیت های زندگی را به شکلی زنده پیش روی خواننده، بر سطرهای رمان خلق می کند و از سطرهای آغازین کتاب عیان است که نویسنده بر حقیقت واقع تأکید دارد. جهانبینی داستان نویس در این رمان، جهانبینی ویژه ای ست. یعنی به اشیاء و اشخاص به شکلی می نگرد که دیگر نویسنده ای تا به حال چنین تأملی بر آنها نداشته است. البته نباید در این میان ویرجیناولف را مستثنی دانست. داریوسک، اشیاء و افراد را در داستان به همان شکلی بازمی آفریند که خود می بیند و این نکته در داستان نویسی امروز دنیا نقطه قوتی محسوب می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/02/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تولدی دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تولدی دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک