رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کارشناس
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
مهدی غبرایی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
✔️ کتاب کارشناس نوشته‌ی ر. ک. نارایان، حول محور پسر جوانی به نام چاندران شکل می‌گیرد. چاندران عاشق دختری می‌شود، اما عشق او به ناامیدی می‌انجامد و سرنوشت خودش به سفر و دوری.
داستان کارشناس (The Financial Expert) درباره حسابدار و کارشناسی مالی به نام «مارگایا» است که در شهر مالگودی هند زندگی می‌کند. مارگایا که در امور مربوط به رهن زیرکی و هوشیاری خاصی دارد و در آرزوی ثروت و داشتن اتومبیل می‌سوزد، او با کاهن مخصوص الهۀ لاکشمی مشورت می‌کند و به توصیۀ او دنبال نیلوفر سرخ می‌رود تا آن را بکوبد و در شیر گاوی دودی رنگ بریزد تا وضعش روبه‌راه شود. دعاهایش اثر می‌کنند و او چهل روزه کتابی درباره امور زناشویی می‌نویسد که او را مشهور می‌کند.
ر. ک. نارایان (R. K. Narayan) در این داستان تلاش انسان برای رسیدن به جاه و مقام را در قبال از دست دادن آرامش فردی و در نهایت رجوع او به‌ روش گذشته برای بازگرداندن آرامش فکری و روحی را نشان داده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/02/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کارشناس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کارشناس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک