رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

انهدام سیاسی: نسل کشی فلسطینی ها در اسرائیل آریل شارون

انهدام سیاسی: نسل کشی فلسطینی ها در اسرائیل آریل شارون
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن گلریز
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
نویسنده, 'باروخ کیمرلینگ', که خود فردی اسرائیلی است در این کتاب ضمن بیان سرگذشت نامه 'آریل شارون' و چگونگی انتصاب وی به مقام نخست وزیری اسرائیل در سال 2001 میلادی, عملکرد وی را به نقد کشیده و اوضاع اجتماعی اعراب فلسطینی و نسل کشی فلسطینی‌ها را بیان و تحلیل نموده هم چنین عوامل اصلی و زمینه‌ساز شرایط کنونی دولت اسرائیل و جامعه‌ی یهود را بررسی کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1396/01/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انهدام سیاسی: نسل کشی فلسطینی ها در اسرائیل آریل شارون

تعداد دیدگاه‌ها:
2
از وهابیون دست پرورده استعمار پیر همچین خوش خدمتی هایی عجیب نیست. تحریم کالاهای اسرائیلی توسط انسانهای ازاده یکی از راههای مبارزه با این جرثومه ترور و نژاد پرستی (اسرائیل)است.البته تقویت جبهه شمالی و جنوبی و شرقی مقاومت به انواع سلاحهای متعارف و غیر متعارف هم باید مد نظر قرار گیرد.
متاسفانه امروز خبری در خصوص عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس منتشر شد. سیمای نورانی حکومت بن زاید همین یکی را کم داشت. صبر و خویشتنداری حکومت آل سعود در این زمینه عجیب است و انتظار می رفت همچون امارات، این دهن کجی ها به اسلام را از جانب سعودی هم شاهد باشیم. به نظر می رسد از بین رفتن رژیم اسرائیل جز از طریق جنگ مسلحانه و ریختن خون نظامیان اشغالگر ممکن نیست. به فضل خدا ان شاءالله
انهدام سیاسی: نسل کشی فلسطینی ها در اسرائیل آریل شارون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک