رسته‌ها

مجله بیگانگان - شماره 6 - ویژه‌نامه نوروز 1396

مجله بیگانگان - شماره 6 - ویژه‌نامه نوروز 1396
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
سایت بیگانگان باستانی www.ancientaliens.ir ششمین شماره مجله تخصصی «بیگانگان» و اولین نشریه در حوزه فضانوردان باستانی و یوفولوژی را در 80 صفحه و با موضوعاتی متنوع تقدیم شما جویندگان دانش و حقیقت می‌کند.

:: فهرست:
- تئوری بیگانگان باستانی (قسمت 6) : فرشته‌ها و بیگانگان
- وارژینها، برزیل : فرازمینی‌ها در آنجا دنبال چه بودند؟
- اسب پریده‌رنگ را ببین (قسمت 6) / میلتون ویلیان کوپر (بیل کوپر)
- آدولف هیتلر بزرگترین داستان ناگفته (قسمت 5)
- دانشمندان می‌گویند : شاید آنچه ما می‌بینیم سفینه‌های موجودات فضایی باشد
- پرونده‌های موفان : حادثه یوفو شیکاگو
- پروفسور برایان کاکس : حیات فرازمینی می‌تواند در پلوتون وجود داشته باشد
- و جهان واژگون شد (قسمت 3) / ایمانوئل ولیکوفسکی
- ویکی‌لیکس : واتیکان از وجود تمدن‌های بیگانه اطلاع دارد
- آیا جستجو برای یافتن حیات فرازمینی به نتیجه خواهد رسید؟
- داستان علمی تخیلی : سردرگمی آل 76 / آیزاک آسیموف
- معرفی فیلم، سریال، مستند
- حادثه رازول؛ جنجال‌برانگیزترین حادثه سقوط بشقاب‌پرنده
- نقد فیلم Prometheus
- حیات پیشرفته بیگانه و ناپدید شدن ستارگان
- حیات فرازمینی به چه شکل خواهد بود؟
- آیا یوفوها وجود دارند؟
- آثار زندگی شهری روی ماه و مریخ
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
80
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
farshid20
farshid20
1395/12/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مجله بیگانگان - شماره 6 - ویژه‌نامه نوروز 1396

تعداد دیدگاه‌ها:
6
دوست عزیز اطلاعات شما در این حیطه ناکافی است:
بنده از علاقه مندان به یوفولوژی و حیطه ی حیات فرازمینی هستم و البته 2 شماره از شماره های پیشین این مجله را تهییه کرده ام.
اما به جای بحث های بی نتیجه و به دور از قضاوت توصیه می کنم با نگاهی به آرشیو تارنماهای زیر و مقایسه با آرشیو مقالات 6 شماره ی اخیر مجله فوق به نتیجه ای درست دست یابید.
http://www.ufosightingsdaily.com/
http://ufodigest.com
http://secretsofthefed.com/
http://www.alienshift.com/
uforesearchdb.com
اینها معروف ترین رفرنس هایی است که بنده در طول سالیان اخیر مطالبشان را دنبال کرده ام . توصیه می کنم نگاهی هم به رفرنس های اصلی داشته باشید.
این شماره و شماره های دیگر این مجله را تهیه و مطالعه کردم و بعنوان کسی که سالهای طولانی سابقه فعالیت و همکاری با نشریات مختلف را داشته، وظیفه خود دانستم که از گردانندگان این نشریه تشکر کرده و توضیحی هرچند کوتاه در مورد آن بدهم. جای خالی چنین نشریه وزینی در این حوزه در میان مطبوعات فارسی زبان خالی بود که به همت این دوستان این مهم برآورده گردیده است. ظهور چنین نشریه نوپایی با چنین قوت و قدرتی جای امیدواری دارد و مشخص است که افرادی متخصص، خبره و کاردان آن را اداره می کنند و مطمئنا آینده پرباری خواهد داشت. نشریات زیادی در زمینه های مشخص و معمولا تکراری ارایه شده است، ولی این نشریه دارای زمینه ای جدید و متفاوت با سایر حوزه های معمول است که قبلا صاحب نشریه نبوده است و این جای تبریک دارد.
به همه عزیزانی که این نشریه را اداره میکنند خسته نباشید می گویم و امیدوارم بدون توجه به اظهارنظرهای منفی و غیرتخصصی همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.
[quote='mpm7030']20% دو هفته نامه دانستنیها را بخش های مربوط به علوم غریبه و مارواء الطبیعه تشکیل میدهند. مطالبی که در این دانستنیها ارایه می گردد عموما دارای رفرنس های معتبر می باشند. و مطالبی که در شماره فوق نشریه حاضر ارایه شده اند پیش از این در دوهفته نامه همشهری دانستنیها به شکلی کاملا مفصل تر و مستندتر تبیین شده بودند.عموم مطالب این نشریه مطالب کهنه ی چند سال اخیر می باشند و از رخدادهای نوین در این حوزه هیچ مطلب جدیدی نیز ارایه نشده است.[/quote]
اینکه 20 درصد مطالب مجله دانستنیها مربوط به علوم غریبه و ماوراءالطبیعه است دلیل بر مقایسه این دو نشریه نیست. ممکن است 20 درصد مجله دانستنیها هم مربوط به تغذیه باشد و این دلیل مقایسه یک نشریه تخصصی در زمینه تغذیه با دانستنیها نیست. این یک نشریه تخصصی در زمینه تئوری فضانوردان باستانی و یوفولوژی هست. هرچند با توجه به تاریخ درج نظرتون، ظاهرا شما هنوز دانلود نکرده (چه برسد به مطالعه) اظهار نظر خود را کرده‌اید، ولی من این چند روزه هم این شماره را مطالعه کردم و هم شماره های گذشته مجله را خریده و مطالعه کردم. جهت اطلاع شما رفرنس های مقالات در انتهای مقالات ذکر شده منتهی چون نشریه چاپی نیست و الکترونیکی است میتوانید روی رفرنسها کلیک کنید و مستقیما به لینک رفرنسها دسترسی داشته باشید که این در نوع خود بسیار جالب هست. شاید این هم از اطلاعات کم تکنیکی شما و عجله ای که در اظهارنظر داشتید سرچشمه گرفته باشد.
چیزی که من را ناراحت و وادار به اظهارنظر کرد، برخورد شما با یک نشریه نوپا و منحصر به فرد در زمینه خود بود که متاسفانه دلیل این کار شما را متوجه نشدم. در حالی که این نشریات نیاز به حمایت بیشتری دارند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند.
هرچند بعد از اینکه چند کامنت دیگر شما در پستهای دیگر را دیدم، متوجه شدم که سیستم رفتاری شما همینطور است:
برای مثال کامنت شما درباره کتاب «ظهور و سقوط مدرن» را دیدم که باز هم بدون اطلاع کافی اظهارنظری کردید و جوابگوی سوالات دیگر کاربران هم نبوده اید چرا که در زمینه ای اظهار نظر کرده اید که اطلاعات کافی و تسلط کافی را ندارید. و همچنین کامنتهای دیگر در مورد کتابهای دیگر که به همین روال است.
و با این سوابق رفتاری شما، متاسف شدم که چرا برای جوابگویی به شما وقت گذاشتم.
اما با توجه به سالهای طولانی سابقه فعالیت و همکاری با نشریات مختلف توضیحاتی در مورد این مجله دارم که در کامنت بعدی قرار خواهم داد.
20% دو هفته نامه دانستنیها را بخش های مربوط به علوم غریبه و مارواء الطبیعه تشکیل میدهند. مطالبی که در این دانستنیها ارایه می گردد عموما دارای رفرنس های معتبر می باشند. و مطالبی که در شماره فوق نشریه حاضر ارایه شده اند پیش از این در دوهفته نامه همشهری دانستنیها به شکلی کاملا مفصل تر و مستندتر تبیین شده بودند.عموم مطالب این نشریه مطالب کهنه ی چند سال اخیر می باشند و از رخدادهای نوین در این حوزه هیچ مطلب جدیدی نیز ارایه نشده است.
[quote='mpm7030']نسخه نیمه حرفه ای دوهفته نامه دانستنیها.
با این حال حرکت بزرگی است.مخصوصا در حوزه ای که فعالیت چندانی در ایران صورت نمی پذیرد[/quote]
این مجله چه ربطی به دانستنیها داره؟؟!! زمینه فعالیت این دو کاملا متفاوته و من دلیل این مقایسه رو متوجه نشدم.
نسخه نیمه حرفه ای دوهفته نامه دانستنیها.
با این حال حرکت بزرگی است.مخصوصا در حوزه ای که فعالیت چندانی در ایران صورت نمی پذیرد
مجله بیگانگان - شماره 6 - ویژه‌نامه نوروز 1396
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک