رسته‌ها
کیهان بچه ها - شماره 1022 - آبان 1355
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 32 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 32 رای
مجله ی کیهان بچه های قدیمی بیست و سوم آبان سال 1355 ، شماره ی 1022 ، دو سال قبل از انقلاب با عکسی بزرگ از مرحوم ناصر حجازی دروازه بان برجسته ی تیم ملی فوتبال ایران در پشت جلد .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
32
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mokhtariski
mokhtariski
1395/12/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کیهان بچه ها - شماره 1022 - آبان 1355

تعداد دیدگاه‌ها:
10
با سلام عرض ادب
مجموعه نفیسی گرد آوری کرده اید تبریک می گویم فقط می خواستم بدانم آیا امکان دارد پی دی اف شماره های840تا 849 را هم در سایت بگذارید؟
دوست عزیز mahmahot من می خواستم زیر نوشته ی شما لایک بزنم . متاسفانه اشتباهی تخلف زدم . نمی دانم چطور می شود درست اش کرد . از شما ممنونم و از اشتباهم عذر می خواهم ، امیدوارم بشود آن را درست کرد .
ممنون که در این زمانه محاسبه سود و زیان،بی چشمداشت چنین کار ارزشمند ی رو انجام می دین.من از سال 63بزحمت پول خریدن هفتگی کیهان بچه‌ها رو فراهم می کردم و روزگاری داشتم
خیلی ممنونم ! فرمایش شما درست است . امیدوارم دوستان دیگری که مجلات یا کتاب های قدیمی در خانه دارند از این نظر کتابناک را یاری کنند . برای من خیلی تلخ بود وقتی دیدم کتابخانه ملی کشور ما هیچ یک از شماره های پنج شش سال اول انتشار کیهان بچه ها یا بسیاری از مجلات مشابه را ندارد . فرض بفرمایید محققی بخواهد در باره ی کمیت و کیفیت نشریات ویژه ی کودکان ، که البته کیهان بچه ها یکی از شاخص ترین آنهاست تحقیقی جدی به عمل آورد به کجا باید متوسل شود ؟ خیلی از دوستان شاید در گوشه و کنار خانه ی خود یا حتی زیر زمین و انبار خانه ، مجلات یا کتاب هایی مثل کیهان بچه ها ، خوشه ، نگین ، بامشاد و کتاب هفته و ... از پدر یا پدربزرگ یا اجداد خود داشته باشند که در حال نابود شدن اند . فکر نکنند آنها بی ارزشند . مطمئن باشند که اسکن کردن و آپلود کردن حتی یکی از آنها ممکن است به محققان ما به ویژه محققان جوان ما که تجربه یی از گذشته ندارند یاری رساند .
کار ارزشمندی انجام گرفته. در دوران کودکی و نوجوانی این مجله رو هر هفته می خریدم و می خوندم. واقعا خاطره ها زنده شد.
جناب مختاری عزیز ضمن عرض تشکر بابت زحمتی که جهت اسکن و صفحه بندی نشریات قدیمی می کشید به نظر بنده چه تعداد لایکها کم باشد چه زیاد، چیزی از ارزش کار شما کم نمی کند. و برای امثال من که آن سالها را به چشم ندیده اند تجربه ای شیرین و لذتبخش بحساب می آید، بقول معروف گذشته چراغ راه آینده است. به نوبه خود از شما کمال سپاسگزاری را دارم. موفق و مؤید باشید.
دوست عزیز کار شما درخور تقدیر و احترام است. من دست شما را از راه دور می فشارم و برایتان ارزوی سلامتی و پیروزی دارم.
خیلی ممنون از شما و همه ی دوستانی که پس از دانلود کردن رای می دهند. رای دادن یا لایک زدن ( ابراز علاقه کردن ) از این نظر مهم است که اسکن کردن این مجلات قدیمی که بیشتر شان بسیار معیوب اند برای آدمی به سن و سال من واققا دشوار است . من قبل و بعد از اسکن کردن با چشمانی ضعیف ساعت ها( آنهم با اسکنر قدیمی )برای ترمیم آنها کار می کنم . خب حالا تعداد لایک ها یا نظرات نشان می دهند که آیا آپلود کردن این قبیل مجلات اصولا تناسبی با این همه زحمت را دارد . این تنها خوبی لایک ها ست وگرنه لایک چه فایده یی برای آدمی به سن و سال من دارد . هدف من تنها و تنها کمک به جامعه ی کتابخوان به ویژه نسل جوان است . من از سال 1344 که کودکی شش ساله و بسیار علاقه مند به مطالعه بودم کیهان بچه ها را جمع آوری می کردم و مجموعه کاملی از آنها را از سالهای اولیه ی انتشارش تا سال 1347 فراهم کرده بودم. متاسفانه در این سال با خواندن مقاله یی از نویسنده ی مورد علاقه ام درکودکی ( صمد بهرنگی )در مجله ی نگین علیه کیهان بچه ها و عباس یمینی شریف و فشار خانواده ، این مجموعه های گرانبها و نفیس از میان رفتند . سالها بعد در نوجوانی و جوانی فهمیدم که اندیشه های صمد بهرنگی با وجود نبوغ او ، دست کم در این مورد درست نبوده اند . از آن مجموعه ها مجموعه یی کوچک شامل حدود بیست شماره از کیهان بچه های سال 1345 باقی مانده که اگر عمری باشد به تدریج اسکن و آپلود خواهم کرد .
تشکر فراوان.بسیارزیبا و خاطره انگیزاست
کیهان بچه ها - شماره 1022 - آبان 1355
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک