رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مسائل حل شده در رسم منحنیهای دکارتی و قطبی

مسائل حل شده در رسم منحنیهای دکارتی و قطبی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
مترجم:
لیلا مافی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
مجموعه مهارت در ریاضیات شامل ۱۰ جلد کتاب در زمینه‌های مختلف ریاضیات مقدماتی است. رهیافت گام به گام این کتاب‌ها‏‏ و وجود حل کامل همه مسئله ها، دانش‌آموزان را قادر می‌‌سازد که با کمترین نیاز به کمک و راهنمایی معلم، مستقلاً به مطالعه این کتاب‌ها‏‏ بپردازند.
در ترجمه فارسی این کتاب ها‏‏ کوشش شده است که با اِعمال تغییراتی درمحتوای آنها، این مجموعه هر چه بیشتر برای دانش‌آموزان نظام جدید آموزش متوسطه و دوره پیش‌دانشگاهی قابل استفاده باشد. هر یک از کتاب‌ها‏‏ی این مجموعه، تعداد زیادی مسئله را در یکی از موضوع‌ های ریاضیات دبیرستانی به همراه حل کامل آنها در بردارد.
هر یک از کتاب ها‏‏ی این مجموعه سه بخش دارد. بخش اول، شامل خلاصه‌ای از درس و تعدادی مثال حل شده است؛ بخش دوم شامل راه‌ حل تمرین های بخش اول است؛ بخش سوم، شامل مسئله هایی است که حل آنها نیاز به تسلط بر مفاهیم عرضه شده در کتاب دارد. بیشتر این مسئله ها از امتحانات دبیرستانی کشور انگلستان، مانند GCE و امتحانات دبیرستانی دانشگاه لندن انتخاب شده است. مطالعه این کتاب‌ها‏‏ برای همه دانش‌آموزان دبیرستان و دوره پیش دانشگاهی مناسب است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1395/12/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مسائل حل شده در رسم منحنیهای دکارتی و قطبی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مسائل حل شده در رسم منحنیهای دکارتی و قطبی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک