رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پرواز سفید: بر اساس زندگی شهید عباس بابایی

پرواز سفید: بر اساس زندگی شهید عباس بابایی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
این کتاب داستانی است از زندگی سرتیپ خلبان شهیدعباس بابایی فرمانده پایگاه‏های هوایی اصفهان و تهران در زمان جنگ. ابتدای کتاب با عنوان «طلوع یک ستاره» که به زندگی‏نامه‏ مختصر او و خاطراتی از دانشکده خلبانی شروع شده است. 10 بخش دیگر کتاب را داستان‏هایی با عناوین: بابای مدرسه، باغبان، آمپول‏زن کوچک، نامه، کاپیتان، طناب مرزی، ذرت فروش، فرشته نجات، هواپیمای سی - 130 و پرواز سفید تشکیل می‏دهند.

درست لحظه ای که توی اتاق تزریقات پا گذاشت دلشور هاش بیشتر شد. باید امروز را تعطیل می کرد. نگاهی به ساعت دیواری خاک گرفته انداخت و برای چند لحظه چشمانش را با گردش پاندول فلزی ساعت به گردش درآورد . همسرش سر فارغ شدن بچة اول شان این همه سختی نکشیده بود. شب، وقتی که با دستی پر داخلِ حیاط خانه شد، از حالت زنهایی که توی اتاق و حیاط این ور و آن ور می دویدند، دستگیرش شد که پدر شده است. پاکتهای میوه را روی پله گذاشت و دزدکی از پشت پنجره نگاهی انداخت به اتاق. هنوز هم آن شب را با تمام خوشی و ناراحتی هایش که تا صبح در خیابان قدم زده بود، به خاطر داشت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پرواز سفید: بر اساس زندگی شهید عباس بابایی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پرواز سفید: بر اساس زندگی شهید عباس بابایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک