رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شهربازی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
✔کتاب در سال ۱۳۸۲ نامزد چهارمین دورۀ جایزۀ منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی در بخش بهترین رمان و نیز نامزد سومین دورۀ جایزۀ هوشنگ گلشیری در بخش بهترین رمان اول شد.

فرهاد که یک پزشک است به همراه دوستانش به نام های هادی، پرویز و گلبن در خانه ای متروک در نزدیکی میدان تجریش در تهران زندگی می کند که متعلق به آن ها نیست. پرویز اعتیاد شدیدی دارد و هادی که به اسکیزوفرنی مبتلاست، در ذهن خود به خلق داستانی مشغول است. گلبن پناهنده ای افغان است که توسط دوستانش به پیرزنی به نام ملوکی فروخته می شود تا برای وی قصه تعریف کند. فرهاد در حالی که به جای برادر پرویز در مغازۀ لوازم التحریرفروشی وی پشت دخل ایستاده است توسط مأموران وزارت اطلاعات بازداشت می شود و وادار به نوشتن داستانی می گردد. وی در جریان بازجویی تحت فشار قرار می گیرد تا در ارتباط با یکی از بیمارانش به نام مینا که به اسکیزوفرنی مبتلاست و تصور می کند ۲۵ عدد جن دارد، داستانی بنویسد. مینا در جریان یک اعتراض دانشجویی در دانشگاه تهران شرکت داشته است. هر بار سرپیچی وی از خواست بازجو موجب می شود تا در یک محفظۀ تنگ که «گاودونی» نامیده می شود زندانی شود. به وی اجازه داده می شود تا برای تعقیب شخصیت های داستان از بازداشتگاه خارج شود. حتی به وی مأموریت داده می شود تا با سارا که دوست‌دختر دانشجویی کُرد به نام سعید (شورش) است رابطه برقرار کند تا اطلاعات از طریق وی شورش را به دام بیندازد و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1395/09/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شهربازی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شهربازی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک