رسته‌ها

بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی و کاربردهای آن

بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی و کاربردهای آن
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
این کتاب به معرفی مفهوم بازی کاری (Gamification) پرداخته است. مفهومی که به تازگی مطرح شده است و کاربردهای فراوانی در حوزه های آموزش، فناوری اطلاعات، مدیریت و کسب و کار و توانمندسازی منابع انسانی یافته است. پیداست که شناخت، تحلیل و تسلط بر مفاهیم و رویکردهای جدید به ویژه در بسترهای اجتناب ناپذیری چون فضای مجازی، لازمه اصلی تعامل و مدیریت فرصت ها و تهدیدهای برآمده از آن خواهد بود.
طبق تعیف این کتاب، بازی کاری به معنای استفاده از اندیشه بازی ساز (Game-design thinking) و استفاده از مکانیزم ها، تکنیک ها و المان های بازی، بویژه بازی های کامپیوتری، در بسترهای دیگر (بجز بستر بازی) برای ایجاد خشنودی و افزایش اشتیاق کاربران، حل مسائل، بهبود فرایندها و یادگیری در آن بسترها می باشد. همچنین برای درک بهتر بازی کاری باید به تفاوت آن با زمینه های مشابهی مانند بازی های جدی، شبیه سازی و نظریه بازی ها توجه داشت.
مهمترین مباحث مطرح شده در این کتاب عبارتند از: تعریف مفاهیم بازی و بازی کاری، بازی کاری یا بازی نمایی، تاریخچه بازی کاری، تاثیرگذاران در بازی کاری، مکانیزم های بازی و انگیزاننده رفتاری، کاربردهای بازی کاری، مثال های کاربردی از بازی کاری و روند و آینده بازی کاری.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
66
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirghorbani
amirghorbani
1395/07/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی و کاربردهای آن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
بازی یاهمون گیم ودیویی رو خیلی دوس دارم همه کالافا و همه مدالا و همه رزدینت ایولا و پارازیت ایو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعاشق همه بازیاهای پی سی هستم هر بازیو شاید ده ها بار وبه دها روش بردم اخر ............موفق باشین
بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی و کاربردهای آن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک