رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زندگی نامه یک عشق
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
ساسان تبسمی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
✔️ کتابهای الکساندر ژردن مملو از جملات و کلماتش مملو از حروف صدادار و بیصدا است، ولی پایان کار همیشه به غایت زیباست. زندگینامه یک عشق داستانی است غنی و پرمحتوا که از شگردها و نوآوری خاصی بهره می گیرد.
« واقعیت» در این کتاب نقش هدایتگر « تخیل» را ایفا کرده، ولی مهمتر از آن، هرگز منطق خود را از دست نداده است. در هر حال، آنچه مسلم است توفیق الکساندر ژردن در سعی و کوشش بی دریغش برای بزرگداشت مقام زن و تحسین علایق متقابل زن و مرد در اجتماع، و برداشتن گامی سترگ در جهت اعتلای منزلت عشق میان انسانهاست.
نویسنده فرانسوی در این رمان از بن‌بست زندگی زن و شوهر جوانی سخن می‌گوید که زندگی را موافق طبع خود نمی‌یابند. ریومر در سی و دو سالگی پی می‌برد که همسر جوانش ژن در زندگی مشترک به حس ناامیدی، کینه و عدم درک تفاهم دچار شده از این رو خود او نیز در مقابل بی مهری همسر، راه دیگری برمی‌گزیند و به ناگاه خود را در دام عشق گرفتار می‌بیند و …
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/09/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی نامه یک عشق

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زندگی نامه یک عشق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک