رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اومون را
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
✔️ هنگامی که حرفی از ادبیات روسیه زده می‌شود همه‌ی ما بلافاصله به آنا کارنینا تولستوی و قمار باز داستایوفسکی می‌اندیشیم، گویی که در ذهن خوانندگان ایرانی ادبیات روسیه در قرن نوزدهم منجمد شده است. البته این امر خیلی تعجب برانگیز نیست چرا که کتاب‌های انگشت شماری از نویسندگان معاصر روسیه ، مانند ویکتور پلوین به فارسی ترجمه شده‌اند. کتاب پیش رو، کتابی ممتاز از ادبیات معاصر روسیه است، کتابی که مترجم آن بیش‌ از ده سال در انتظار ترجمه‌اش بوده و در آخر هم خودش دست به ترجمه‌ی این کتاب زده است. بنابراین خواندن این کتاب شما را با ادبیات معاصر روسیه آشنا می‌کند و به شما این فرصت را می‌دهد تا با روسیه‌ی بعد از جنگ جهانی دوم آشنا شوید.
کتاب اومون را اولین رمان ویکتور پلوین است که در سال 1992 منتشر شد، او دقیقا در همین سال برنده‌ی جایزه‌ی بوکر روسی شد که دریافت این جایزه به فروش بیش‌تر رمانش کمک کرد.

داستان کتاب درباره‌ی پسری به نام اومون است که فضانوردی بزرگ‌ترین علاقه‌ی او در دنیاست. اومون آرزو دارد که روزی فضانورد شود و برای محقق شدن رویایش در نوجوانی به مدرسه‌ی هوانوردی ارتش شوروی می‌رود و تمام تلاشش را می‌کند که وارد آکادمی فضانوردی روسیه بشود. در طول داستان اما با اتفاقات تلخی روبه‌رو می‌شود که درمی‌یابد که واقعیت زندگی با تصورات او بسیار متفاوت است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/04/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اومون را

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اومون را
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک