رسته‌ها
رازهای خوشبختی زوج های موفق
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 11 رای
هر کسی که کتاب مرا می‌خواند، درمی‌یابد که مطالب ذکر شده و محتویات آن حاوی اطلاعات ضروری و نصایح مفید می‌باشند. این کتاب دستورالعمل‌های بی‌نظیری درباره برقراری ارتباط با تمام افرادی که در کنار ما هستند و به نحوی با ما زندگی می‌کنند، به ما معرفی می‌کند. بسیاری از آنها به هوش هیجانی یا EQ اشاره می‌کنند و اهمیت و ارزش آنها در برقراری ارتباطات مفید و مؤثر را نشان می‌دهند. زیرا حقیقت امر این است که بدون هوش هیجانی نمی‌توان با دیگران به طور مؤثر ارتباط برقرار کرد. هنگامی‌ که مفهوم هوش هیجانی را فهمیدم، تصور کردم که آن فقط به موضوعات شغلی و آموزشی باز می‌گردد و ارتباطی با زندگی روزمره، ازدواج و ارتباط با دیگران ندارد.
به همین خاطر تصمیم گرفتم تحقیقاتی را در زمینه‌ی شناسایی منابع هوش هیجانی و اهمیت ارتباط آن با دیگر مسائل در زندگی آغاز کنم. از همان ابتدا دریافتم که هوش هیجانی برای افرادی که به ارتباطات بیشتر اهمیت می‌دهند، قابل ملاحظه تر است و آن را عامل موفقیت در روابط می‌دانند. در طول سالهای تحقیقاتم به سخنان و اظهارات مختلف مشتریانم که به کلینیک من می‌آمدند، با دقت گوش کردم، اما فقط یک جواب را به همه‌ی آنها می‌دادم و می‌گفتم: من نمی‌توانم به شما کمک کنم. اما می‌دانم با همکاری یکدیگر می‌توانیم مشکلاتمان را بازبینی و در آخر آنها را حل کنیم. به همین دلیل اولین چیزی که من به آن نیاز دارم، شناسایی هوش هیجانی شماست. اگر بدانیم که رضایت ما از زندگی در گروی هوش هیجانی ماست آسانتر به نتایج خوب دست پیدا می‌کنیم.
اطمینان دارم که شما خوانندگان عزیز از دیدگاه کاملاً خوش بینانه به مطالب این کتاب نظر می‌کنید و لازم است بدانید که تمامی‌ مطالب ذکر شده در این کتاب بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات روانشناسی نگاشته شده‌اند. در میان دسته ای از کتابها با موضوعات مشابه، این کتاب تنها اثری است که بر دو موضوع تمرکز می‌کند. از یک سو ارتباطات ذهنی میان افراد و از سوی دیگر بحث دربارة تأثیرات احساسی و معنوی ارتباط بر زندگی انسان‌ها
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
224
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1395/03/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رازهای خوشبختی زوج های موفق

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتاب بسیار مفید و ارزنده در مورد عشق ورزی می باشد
سلام و خسته نباشید
من هزینه خرید کتاب و پرداخت کردم اما از صفحه دانلود کتاب خارج شد و الان نمی تونم خرید و تکمیل کنم. جکار باید بکنم؟
رازهای خوشبختی زوج های موفق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک