رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ایالات متحده و اسرائیل
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 29 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 29 رای
کریستف کلمب معروف،‌ که این قاره را کشف کرد، خود یک یهودی بود و با اهداف «یافتن سرزمینی خوب و مناسب برای یهودیان» و «به دست آوردن منابع ثروت‌های جدید و دست‌یازی به قدرت لازم جهت تجدید بنای معبد سلیمان»، بر بالای تپه‌های صهیون در بیت‌المقدس، «به نشانة آمدن مسیح به روی زمین» ، دست به این خطر بزرگ در میان امواج سهمگین اقیانوس اطلس زد.
بازی بزرگ انتخابات پنجاه و هفتمین دورة ریاست‌جمهوری ایالات متحدة امریکا که عنوان «گران‌ترین» مبارزات انتخابی در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به خود اختصاص داد، چند هفتة پیش به پایان رسید و کسی که بنا به اعتراف صریح خودش، در میان رؤسای جمهور امریکا، تاکنون بیشترین خدمت را به صهیونیست‌ها کرده است، بر رقیبش که بر حسب اتفاق او هم برای اثبات میزان بالاتری از سرسپردگی خود به آرمان یهود، از هیچ کوششی فروگذار نکرد، فائق آمد و چهار سال دیگر مسند ریاست‌جمهوری بزرگ‌ترین ابرقدرت جهان را دراختیار گرفت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/11/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ایالات متحده و اسرائیل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ایالات متحده و اسرائیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک