رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کتابشناسی آثار رودکی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
درباره:
رودکی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
رودکی پدر شعر فارسی است که دیوانی مستقل ترتیب داده بود و کمتر فن و شیوه ای از فنون شعری را می توان پیدا کرد که او در آن استادی خود را نشان نداده و الگو و سرمشقی برای آیندگان پدید نیاورده باشد.تاکنون صاحبان قلم فراوانی در کتاب ها و مقاله های خود، دست نوشته های زیادی در شناخت بیشتر زندگی، آثار، اندیشه و جهان بینی رودکی طی قرون و اعصار به رشته تحریر درآورده اند که در گوشه و کنار این جهان پهناور پراکنده می باشند.دکتر ابوالقاسم رادفر در کتاب کتاب شناسی آثار رودکی پس از تحقیق و بررسی های زیاد، به گفته خودش مشتی از خروار و مقداری از حجم پژوهش های فراوانی که رفع عطش و تشنگی در این زمینه را می کند، فراهم آورده است.
در مطلع آن و پس از پیشگفتار، زندگی نامه و آثار رودکی بیان و بعد از آن مولف به معرفی آثار ایرانی و غیر ایرانی که تاکنون در خصوص رودکی نوشته شده اند، پرداخته است.این آثار شامل کتاب ها، تذکره ها، پایان نامه ها، مقاله ها و ... می شود که می تواند هر یک از آن ها برای محققان و پژوهشگران در این زمینه مفید فایده باشد.در بخش دیگری از آن نیز دکتر ابوالقاسم رادفر معرفی تنی چند از رودکی شناسان ایرانی و غیر ایرانی را آورده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/12/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتابشناسی آثار رودکی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کتابشناسی آثار رودکی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک