رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پیاده روی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
پیشگفتار:
شاید به دفعات شنیده یا در جریان باشید که در میان نزدیکان و آشنایان مسن که به دلایل دردهای قفسه سینه، تنگی نفس و هر عارضه ای که مربوط به نارسایی های قلبی – عروقی هست، که پس از مراجعه به پزشک، مشکل اصلی آنان چربی خون بوده، قاطع ترین پاسخی که دریافت کرده اند “حتما” پیاده روی کنید” بوده است. این تاکید پزشکان برای کنترل و کاهش قند خون و سوزاندن چربی – به ویژه تری گلیسیرید – امروزه یک توصیه فرا گیر شده است. روانپزشکان و روانشناسانی که به درمان رفتاری پیش از دارو درمانی اعتقاد دارند نیز برای مراجعان خود دستور العمل عام و مشترکی ذارند: “محیط ات را تغییر بده و برای زندگی ات راه برو”
یک از نتایج مفید راه پیمایی، نشاط و سرخوشی ناشی از ترشح “ایندورفین” است. تولید این ماده در خون موجب تسکین دردهای ماهیچه ای هم می شود. راه پیمایی مستمر و مدون در تنظیم و تعدیل برنامه زندگی و ایجاد آرامش و حفظ و تداوم دراز مدت سلامتی، نقش بسیار چشمگیری دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1395/03/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیاده روی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دستان درد نکند، موفق باشین، واقعا کتابی هست که هر فردی بهیش احتیاج داره، همه ای ما پیاده ره وی میکنیم در روز، ولی بدون اصول و قوانین، واقعا این کتاب راهنمای بی نظیری است.
پیاده روی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک