رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زندگی برازنده من
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
موثرترین راهکارهای تحلیل خویشتن و غنی‌سازی ازتباط با دیگران‌

کتاب زندگی برازنده من دربرگیرنده اطلاعاتی است که با بهره‌گیری از آزمون PMAI حاصل شده است. شما می‌توانید از اطلاعات ارائه شده در این کتاب زندگی برازنده من به منظور شناخت کهن‌الگوها در زندگی‌تان بهره ببرید. در واقع شناخت حاصل از کهن‌الگوها به شما کمک می‌کند تا به نقش و اهمیت آن‌ها در زندگی خود پی ببرید. نویسنده در کتاب مذکور معتقد است که کهن‌الگوها متناسب با موقعیت‌ها و مراحل مختلف زندگی شما ظاهر می‌شوند.
کتاب به معرفی دوازده کهن‌الگو به شرح زیر می‌پردازد:
معصوم، جستجوگر، عاشق، حاکم، آفرینش گر، فرزانه، جادوگر، دلقک، نابودگر، حامی، جنگجو و یتیم، همچنین در این کتاب صوتی به کاربردهای این کهن‌الگوها اشاره شده است. از جمله کاربردهای آن می‌توان به ارتقای مرتبه خودشناسی، هدفمندی، رشد و موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی، شناسایی موانع و رفع آن‌ها و به‌طورکلی رضایت از زندگی اشاره نمود. هدف اصلی نویسندگان از نگارش این کتاب آن است تا مخاطبان بتوانند با بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در کتاب راه شادمانی و موفقیت در زندگی را بیابند. به بیانی دیگر مطالب این کتاب باعث به وجود آمدن نوعی آگاهی درونی می‌شود، آگاهی که در صوت فقدان آن، انسان هرگز به رضایت از زندگی خود دست نمی‌یابد. اما هدف دیگری که نویسندگان کتاب از نگارش آن دنبال می‌کنند این است که مخاطبان پس از مطالعه کتاب این سوال را از خود بپرسند که آیا این همان زندگی است که من می‌خواهم؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، این کتاب شما را در ادامه این مسیر راهنمایی می‌کند، اما اگر پاسختان منفی است، کتاب مذکور به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن مسیر زندگی خود را به سمت موفقیت و رضایت تغییر دهید. مخاطبان این کتاب با انجام آزمون ارائه شده در کتاب درمی‌یابند که چه موانعی بر سر راه رسیدن به موفقیت آن‌ها وجود دارد و پس از شناسایی این موانع به شما می‌آموزد که چگونه باید آن‌ها را از سر راه خود بردارید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1394/11/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی برازنده من

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اگه بخ ایم کتاب رو بخریم بای چکار کنیم؟
زندگی برازنده من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک