رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دوزخ
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 17 رای
نویسنده:
مترجم:
منیژه جلالی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 17 رای
✔️ کتاب «دوزخ» inferno نوشته‌ی «دن براون» در سال 2013 منتشر و برنده جایزه‌ی بهترین کتاب معمایی گودریدز شد. این اثر چهارمین رمان از مجموعه کتاب‌های ماجراجویی‌های استاد دانشگاه هاروارد به نام «رابرت لانگدون» Robert Langdon است. این شخصیت، چهره‌ی اصلی داستان‌های مهیج و رازآلود این نویسنده است که این بار در شهر فلورانس ایتالیا داستان را شکل می‌دهد. «رابرت لانگدون» در این داستان خود را در مقابل زنی ناآشنا در رودخانه‌ای غرق در خون می‌بیند. او از زن می‌پرسد چه کسی هست و چندین بار فریاد می‌زند که به‌یک‌باره از خواب برمی‌خیزد و خود را روی تخت بیمارستان می‌بیند. «رابرت لانگدون» در این داستان با یک خطر بزرگ مواجهه می‌شود که دنیا را تهدید می‌کند. او برای نجات زمین در این داستان تلاش می‌کند و داستانی پرفرازونشیب و رازآلود ترسیم می‌کند.
این نویسنده در نوشتن این اثر از جلد یک «کمدی الهی» نوشته‌ی «دانته آلیگیری» که درباره‌ی دوزخ است، الهام گرفته است. «دانته آلیگیری» شاعر و نویسنده‌ی برجسته‌ی ایتالیایی در قرن چهاردهم این اثر را نگاشته است که طی آن به دوزخ، برزخ و بهشت سفر می‌کند. «دن براون» به تأثیر از این اثر خاص، کتاب «دوزخ» را نوشته است و داستان آن را با جمله‌ای تامیل برانگیز از این ادیب ایتالیایی آغاز کرده است: «ظلمانی‌ترین مکان‌ها در دوزخ از آن کسانی است که در زمانه‌ی بی‌اخلاقی بی‌طرف می‌مانند.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/11/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دوزخ

تعداد دیدگاه‌ها:
2
مدتهاست منتظر این کتابم بله چرا نمیشه دانلودش کرد؟
چرا نمی تونیم این کتاب رو دانلود کنیم مشکل دقیقا از کجاست ؟؟ ED
دوزخ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک