رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
محمد قاضی و رسالت مترجم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 31 رای
درباره:
محمد قاضی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 31 رای
مجموعه‌ای از دیدگاه‌های محمد قاضی به همراه نقد آثار او در این نوشتار جمع آمده است .در بخش نخست, آرای محمد قاضی درباره (اصول و روش ترجمه) ـ در قالب گفت و شنود ـ به چاپ رسیده است .در این بخش از مباحثی همچون, آزادی ترجمه, امانت‌داری و وفاداری در ترجمه, تاثیر ترجمه بر فرهنگ, ترجمه ادبی, ترجمه رمان, دستور زبان, سبک نوشتاری, و وضعیت ترجمه در ایران سخن رفته است . در بخش دوم کتاب به نقدها و دیدگاه‌های مترجمان و صاحب نظران درباره محمد قاضی و شیوه ترجمه او اختصاص دارد .کریم امامی, محمدرضا باطنی, صالح حسینی, سیمین دانشور, نجف دریابندری, رضا سیدحسینی, عزت‌الله فولادوند, لیلی گلستان, عطاالله مهاجرانی و ابوالحسن نجفی از جمله اشخاصی هستند که از محمد قاضی و رسالت مترجمی او سخن گفته‌اند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/11/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی محمد قاضی و رسالت مترجم

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتابی ناب! از خواندن کتاب بسیار لذت بردم و آموختم. البته من نسخۀ چاپی کتاب رو تهیه و مطالعه کردم. سپاس از آقای قانعی‌فرد.
محمد قاضی و رسالت مترجم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک