رسته‌ها
سرژ لادکو
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 37 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 37 رای
این کتاب، ادامه کتاب ناخدای دانوب می باشد.

✔️ خلاصه آنچه که گذشت:
رودخانه دانوب که از چندین کشور اروپایی می گذرد و آنها را سیراب می کند، شاهد جنگهای ناخواسته ای است که بر تعداد زیادی از این کشورها تحمیل شده بود. حوادث این کتاب در همان هنگامه جنگ روی می دهد و دزدان و غاتگران با استفاده از اوضاع درهم و مغشوش آن کشورها، دست به چپاول و سایر اعمال جنایتکارانه می زدند و دستگاه های امنیتی را که در آن هنگام ضعیف شده بودند و بیشتر کارکنان آن به امور مربوط به جنگ می پرداختند، با مشکلات بسیار زیاد از جهاتی لاینحل مواجه می ساختند. کرجی ماهیگیری کوچکی که ناخدای آن (لادکو) نام دارد، همواره با یک سرنشین دیگر که کارآگاهی بسیار مشهور و زیرک است، در رودخانه دانوب، حرکت می کند. لادکو یکی از ماهیگیران زبده است که موفق به فتح مسابقه ماهیگیری و دریافت جایزه برگ مجمع ماهیگیران دانوب شده است. ایوان استریگا، رهبر دزدان و جنایتکاران دانوب، با دزدیدن ناچا، همسر سرژ لادکو، و غارت اموال مردم برای فروش آنها، به طرف دریای سیاه می رود. او برای سرگردان کردن پلیس، نام لادکو را برای خود انتخاب کرده است. از طرف دیگر کارل دراگوش، به همسفر خود یعنی لادکو یا به تعبیری ایلیا بروش ماهیگیر به شدت مظنون است. در یکی از حوادث نادر، در رودخانه دانوب، کارآگاه پلیس به داخل آب سقوط می کند. ایلیا بروش او را نجات می دهد و سپس برای تهیه داروی قلب به شهر می رود...
و اینک ادامه ماجرا...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
115
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ashoozartosht
ashoozartosht
1394/07/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرژ لادکو

تعداد دیدگاه‌ها:
5
[quote='Clown king']نام دیگرش ناخدای دانوب هست.من عاشقشم[/quote]
اشتباه می فرمایید. اصل این کتاب، کتابی است پلیسی با عنوان اصلی "Le Pilote du Danube" که در ایران به صورت دو جلدی و با نام‌ های ناخدای دانوب و سرژ لادکو به چاپ رسیده است. این کتاب "سرژ لادکو" در واقع قسمت دوم کتاب اصلی می باشد.
نام دیگرش ناخدای دانوب هست.من عاشقشم:x:x:x:x:x
این کتاب در واقع کتابی است پلیسی با نام اصلی "Le Pilote du Danube"از ژول ورن که در ایران به صورت دو جلدی و با نام‌ های ناخدای دانوب و سرژ لادکو به چاپ رسیده است. سرژ لادکو آن‌ قدرها اثر پرآوازه‌ای نیست و از سطح یک کتاب پلیسی-ماجرایی فراتر نمی‌رود.
با اینکه همه کتاباشو خوندم ولی اعتراف میکنم تا الان نه اسم این کتابو شنیدم نه تصویرشو دیدم
PDF
1 مگابایت
سرژ لادکو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک