رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آرزوهای بزرگ
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
نویسنده:
مترجم:
شکوفه اخوان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 20 رای
✔️ کتاب آرزوهای بزرگ (Great Expectations) از بهترین آثار چارلز دیکنز است که مضامینی مانند زندگی مجلل و طبقه فرودست، عشق و ترس، قتل و جنایت، تاریکی و روشنایی را به تصویر می‌کشد.
آرزوهای بزرگ داستانی از دردها و مشقت‌هایی است که امکان دارد هر فردی در زندگی خود با آن‌ها روبه‌رو شود. سختی‌هایی که حتی ممکن است هر فردی را از انسانیت دور کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد ثروت باعث تغییر شخصیت نمی‌شود و برای رسیدن به خود واقعی و یافتن انسانیت درون خود باید در مسیر درست قرار بگیرید. از غل و زنجیری که به دست و پایش بسته‌است، بیاورد. پیپ هم از روی ناچاری و هم از دل‌رحمی او را یاری می‌کند.

خلاصه داستان:
در روز کریسمس پیپ وقتی در قبرستان کنار مزار پدر و مادرش بود با مجرمی رو به رو می‌شود و از روی دلسوزی و مهربانی به او کمک می‌کند. مدتی می‌گذرد و زنی میانسال و پولدار به نام هاویشام از پیپ می‌خواهد در ازای پرداخت مبلغی با او هم صحبت شود. خانم هاویشام زنی بداخلاق است و در کاخی متروکه و قدیمی زندگی می‌کند. معشوقه‌ی او در روز عروسی بسیار بی‌رحمانه او را ترک کرده بنابراین می‌خواهد از تمام مردها انتقامی سخت بگیرد. خانم هاویشام دختری زیبا، اما مغرور و لجباز به نام «اِستِلا» را به سرپرستی گرفته تا شخصیتی کینه‌جو و متنفر از مردان از او بسازد. در همین زمان پیپ با رفت و آمدهایی که در خانه خانم هاویشام می‌کند دل بسته‌ی دخترک می‌شود. استلا دختری بسیار خودخواه و خودشیفته‌ای بود که دائما زندگی فقیرانه و محقر پیپ را مسخره می‌کرد. در همین زمان پیپ که با حرف‌های استلا غرورش خدشه‌دار می‌شود به پروراندن آرزوهای بزرگ در ذهن خود می‌اندیشد مانند زندگی کردن همانند نجیب‌زادگان در عمارت‌های مجلل! از این لحظه به بعد پیپ به دنبال آرزوهای بزرگ خود می‌رود و اتفاقاتی عجیب برایش می‌افتد که به پایانی هیجان‌انگیز منجر می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/03/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آرزوهای بزرگ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آرزوهای بزرگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک