رسته‌ها
قلعه کارپاتها
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 25 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 25 رای
100 صفحه

✔️ داستان درباره قلعه ای است که اهالی هنگام منطقه اندیشه میکنند اشباح در هنگام زندگی میکنند و ... این کتاب به نامهای کاخ کارپاتها و قلعه مرموز نیز سرشناس است.

داستان چنین آغاز می شود:
فریک یا به قول مردم روستای فرست، فریکی، از شمار افرادی بود که تنها به دنیا می آیند و تنها زندگی می کنند و چه بسا تنها نیز می میرند. بی آنکه مورد توجه کسی باشند و یا دیگران او را در جمع خود بپذیرند. فریک جوان نیز چنین بود و چون می دانست مردم روستا علاقه ای به او ندارند، ترجیح میداد دور از مردم باشد و بهترین کار برای چنین شخصی، چوپانی بود.
در آن روز تابستان نیز چون دیگر روزها، فریک گله روستا را در علفزارهای رتی زات رها کرده بود و خود در گوشه ای به مراقبت از آنها نشسته بود. سگ فریک از جمله سگ های گله هوشیار بود و این خود نعمت بزرگی به شمار می رفت و جوان تنها می توانست دل به این دوست ببندد و به کمک او گله اش را ایمن دارد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1395/08/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قلعه کارپاتها

تعداد دیدگاه‌ها:
4
کتاب خیلی جالبیه! داستانی راز آلود و انتهایی غیرقابل پیشبینی داره.
چشمم به اسم این کتاب افتاد حس خوبی بهم دست داد،حسی که ریشه تو گذشته داره.من سال ها پیش زمانی که سن و سال کمی داشتم این کتاب رو دیدم.خریدمش و هیجان زیادی برای خوندنش داشتم چون فکر می کردم ماجرای ترسناکی هست که لحظه های خوندن اون همراه با دلهره هست.تقریبا چیزی ازش یادم نبود تا این که الان تو کتابناک خلاصه داستان رو خوندم.اما این خاطرم مونده که زیاد ترسناک نبود.ژول ورن در اصل اهل نوشتن داستان های ترسناک نبوده.
دوستان این کتاب با نام فلعه مرموز هم ترجمه شده ..فکر می کنم چاپش ماله سالهای 71 یا 72 باشه.
ترجمه ای دیگر از این کتاب توسط خانم "شهناز ژاله پور " انجام شده است که در سایت نیز موجود می باشد. با مقایسه ای که داشتم این ترجمه بهتر به نظرم رسید.
قلعه کارپاتها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک