رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مارکس پس از مارکسیسم: فلسفه ی کارل مارکس

مارکس پس از مارکسیسم: فلسفه ی کارل مارکس
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
كتاب ماركس پس از ماركسيسم خواننده را تشويق به درك ماركس از راه هاي جديد مي كند راه هايي كه ديگر با موانع تفسيرهاي ماركسيم سياسي كه مدت ها به مباحث، ماركسيست ها و غير ماركسيست ها هر دو، سايه انداخته بود، روبه رو نيستند.
كتاب شرح گسترده و قابل دسترسي از فلسفه ماركس به دست مي دهد و بر رابطه وي با هگل تاكيد مي كند.
اين كتاب استدلال مي كند كه نفوذ ماركسيسم سياسي، بينش فلسفي اساسي ماركس را محو، دگرگون، كژتاب و غيرقابل دسترسي مي سازد و تمركز آن بربازيابي انديشه هاي فلسفي ماركس، نه در تضاد كه در چارچوب گسترده هگلي است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/06/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مارکس پس از مارکسیسم: فلسفه ی کارل مارکس

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اشتباه فاحشی است که مارکسیسم را صرفاً محکوم کنیم، مکتبی که از نظر سیاسی قدرتمند ، بعضا روشنگر و [باز] به لحاظ روشن فکری کسل کننده یا بدتر بوده است. اما اگر منظوز فلسفه ی مارکس باشد، وضع تا حدی فرق می کند. به باور من، مارکسیسم به دلایل چندی گرایش به آن دارد که نوشته های فلسفی مارکس را در محاق قرار دهد یا حتی پنهان کند. این دلایل شامل پافشاری مارکسیسم به پیوستگی میان مارکس و مارکسیسم و دیدگاهی مارکسیستی که در مجموع جهان بینی واحد و یک پارچه یی را شکل می دهند، تاکید مارکسیسم بر علمی بودم آن و آرای مارکس، ایده ی مارکسیستی تقسیم کار بین مارکس و انگلس که اغلب به عنوان فیلسوف مارکسیسم معرفی می شود و غیره است.
ص26

سپاس از آپلود کننده عزیز و محترم
با مهر و احترام
:-)
مارکس پس از مارکسیسم: فلسفه ی کارل مارکس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک