رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قل سوم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
نویسنده:
مترجم:
نسرین محبی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
✔️ محققان ژنتیک در آزمایشگاههای خود، بدون درنظر گرفتن وجدان، خدایی می کنند. اما به نظر می رسد در مورد اتفاقاتی که برای انسان های مورد آزمایش رخ می دهد، کسانیکه قربانی این آزمایشات هستند، کوچکترین اهمیتی نمی دهند. بخصوص اینکه کسی از کارهایی که آنها در پشت پرده انجام می دهند، آگاه گردد. پی بردن به این واقعیت زندگی خانم دکتر "جین فرامی" را مورد تهدید قرار می دهد. به طوریکه ممکن است او در این راه، سر خود را به باد دهد. زمانیکه با مدارک سری FBI در مورد یک آزمایش کاملا سری برخورد می کند، تمام زندگی خود را وقف این مسئله می کند تا از این دسیسه و فتنه جویی ها پرده برداری کند و آنها را برملا سازد.

در داستان حاضر دکتر "جین فرامی" روان پزشک جاه طلبی است که هنگام تحقیقات خود به دو مرد جوان بر می‌خورد که همزاد هستند؛ اما چیزی از یک دیگر نمی‌دانند. یکی از آنها، استیو لوگان، مردی است که جینی عاشق او می‌شود و دیگری قاتلی است که دوره محکومیتش را در زندان می‌گذراند. پس از چندی استیو به اتهام تجاوز به عنف شناسایی می‌شود؛ اما سوگند می‌خورد که بی‌گناه است و.....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/12/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قل سوم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قل سوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک