رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اینجا، نرسیده به پل
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
رویا، مهتاب و آیدا سه شخصیت اصلی رمان «اینجا؛ نرسیده به پل» هستند و بخش‌های مختلف رمان با نام آن‌ها نامگذاری شده است. این سه دختر دهه شصتی سه ‌دوست هستند که داستان‌هایی از هر کدام آن‌ها در طول رمان روایت می‌شود.

قسمت‌هایی از داستان را می‌خوانیم:
«اگر مهتاب گیر نداده بود آت و آشغال‌های اضافی و لباس‌های گلوله شده توی دراور و ساک‌های زیر تخت را ببریم توی انباری پایین، چشمم دوباره به آن کیف پاپیون‌دار سفید و سرمه‌ای نمی‌افتاد و یادم نمی‌آمد که از دو سال پیش تا حالا قایم شده زیر تختم و توش چه چیزهایی تپانده‌ام از وقت مدرسه. شیشه خالی اولین عطر حسابی عمرم، یا اولین ساعتی که برای تولد نه‌سالگی‌ام عمه خریده بود برایم؛ توی آن چند ماهی که آمده بود ایران. یا نامه‌ای که آن پسره دراز موقرمز سر راه مدرسه داده بود بهم، اولین نامه عاشقانه‌ای که هر دختر مدرسه‌ای سیزده ساله‌ای ممکن است بگیرد و همان وقت هم کلی خندیده بودم.» «دخترجون، چرا این‌طوری فکر نمی‌کنی که بابا، من دو سالِ زندگیم گذشت با یه یارویی که دوسش داشتم؛ همین! حالام اون کارش بعد پنج سال جور شده و داره می‌ره یه خراب شده‌ دیگه، واسه این‌که زندگی کنه، واسه این‌که تو هم زندگی کنی، یه جور دیگه، تو یه شرایط دیگه. رؤیا مگه زندگی چیه غیر از این تجربه‌ها، سفر کردن‌ها؟»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1394/05/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اینجا، نرسیده به پل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اینجا، نرسیده به پل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک