رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی و دانشمندان غربی

اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی و دانشمندان غربی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 13 رای
ما به عنوان پزشک بارها مورد مشورت و سوال مراجعین محترم در مورد کاربرد درمانی مشروبات الکلی و اثرات چای و قهوه بر سلامت انسان قرار می گیریم از طرفی این ذهنیت در مردم وجود دارد که اگر مشروبات الکلی برای سلامتی انسان زیان آور است چرا در کشورهای پیشرفته علمی منع قانونی جهت تولید و توزیع آن وجود ندارد؟ از این مهمتر چرا بعضی پزشکان خود مشروبات الکلی مصرف می کنند؟ و صدها مورد از این گونه سوالات.
تا آنا که مولف با مردم و حتی بسیاری از افراد تحصیل کرده برخورد داشته است علی رغم اینکه برخی از آنان یا نزدیکان آنان مشروبات الکلی مصرف می کنند اطلاعات علمی این افراد در این مورد بسیار پایین بوده و حتی عده ای عقاید خرافی در این خصوص دارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/08/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی و دانشمندان غربی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با مشاهده عنوان "... و دانشمندان غرب"بیاد کتاب هایی همچون جوانان چرا می افتم که از قول دکتر جکسون نامی نقل می نمود که موسیقی برای کارکرد بدن انسان بسیار زیانبار است.
حالا این دکتر جکسون کیست و وابسته به کدام دانشگاه معتبر است خدا عالم است و آن پسر حاجی که چند صباحی در فرنگ با پول حاج بابا ولگردی کرده ودر بازگشت هر چیزی را به نقل از دکتر جکسون های کذایی ماست مالی وتوجیه می نمایند.
بیچاره مردم چین و ماچین وژاپن و اتیوپی و سومالی ویمن که به دلیل مصرف فراوان چای وقهوه باید قرن ها پیش ریشه کن می شدند.
البته دیگر وضع وحال آلمانی های سرخ وسفید باید معلوم باشد که بشکه بشکه از آن زهره ماری کف آلود می نوشند ومتوسط سن عمرشان از ما بیشتر شده است.
یکی از این پسر حاجی های از فرنگ برگشته با آب وتاب در محفلی نقل می کرد که:
بله! دلیل بی غیرت بودن اروپایی ها خوردن گوشت خوک است.
افسوس که کسی به این نادان نفهمانید که بیشترین میزان تولید جهانی لحم الخنزیر در کشور چین است ودر چین و ویتنام گوشت خودک مهمترین منبع گوشت قرمز می باشد.
آیا این دو ملت در تعریف بی غیرتی پسر حاجی می گنجند؟
اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی و دانشمندان غربی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک