رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مادربزرگت رو از اینجا ببر!
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
✔️ کتاب مادربزرگت رو از اینجا ببر! یازده داستان کوتاه دارد. این داستان‌ها واقعا کوتاه هستند و خواندن آن‌ها نه وقت‌گیر است و نه ملال‌آور.
به دنیای عجیب و غریب «دیوید سداریس» خوش آمدید. جایی که همه چیز خیلی طبیعی به نظر می‌رسد، از موجودات استثنایی و اتفاقات خارق‌العاده هم خبری نیست. جادوی قلم سداریس در ساده‌نویسی و خلق هیجان از ساده‌ترین اتفاقات روزمره است. این نویسنده‌ی آمریکایی آن‌قدر محبوب است که نسخه‌های «مادربزرگت رو از این‌جا ببر» پس از انتشار به‌سرعت فروش رفت و سداریس بار دیگر ثابت کرد که برای این که نویسنده‌ی خوبی باشی، حتما نباید یکی دو بار برنده‌ی جایزه‌ی نوبل شده باشی. سوژه‌های ساده هم می‌توانند همان کتابی را خلق کنند که در ذهن مخاطب ماندگار شود و دنیا را فتح کند. این کتاب آن‌قدر دوست‌داشتنی است که روزنامه‌ی لس‌آنجلس تایمز آن را یکی از بهترین هدیه‌های کریسمس معرفی کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/05/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مادربزرگت رو از اینجا ببر!

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مادربزرگت رو از اینجا ببر!
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک