رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
برفک
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
✔️ کتاب برفک را مجله‌ تایم در فهرست صد رمان برتر انگلیسی‌ زبان منتشر شده بین سال‌ های ۱۹۲۳ تا ۲۰۰۵ آورده است.
این کتاب در لیست ۱۰۰۱ کتابی که پیش از مرگ باید خواند گاردین هم حضور دارد. در سال انتشارش هم جایزه‌ی ملی کتاب آمریکا را دریافت کرد.
در سال ۲۰۰۶، نیویورک‌ تایمز طی یک نظرسنجی از صدها نویسنده و منتقد و ویراستار خواست تا بهترین آثار ۲۵ سال گذشته‌ آمریکا را انتخاب کنند. کتاب برفک دان دلیلو یکی از آن ها بود.

داستان حول زندگی مردی که سه بار ازدواج ناموفق داشته می چرخد. دو زن او در کار جاسوسی بودند، با یک نفر دو بار ازدواج می کند.از هر کدام فرزندانی دارد که تعدادی از آنها با مادرانشان و باقی آنها با جک زندگی می کنند. با همسر چهارمش که مربی آموزش چگونه نشستن و برخاستن است دچار یک ترس مشترک هستند. این ترس را جک تنها با خودش نجوا میکند اما همسرش دنبال درمان این ترس هست که…

نام برفک به خاطر حضور مردیست که جک در اواخر داستان از حضورش با خبر می شود اما چون از چهره اش باخبر نیست، نام برفک را بر روی آن می گذارد. می توان گفت برفک روایتی‌ است از زندگی یک استاد دانشگاه و خانواده‌ اش که در مواجهه با مظاهر مصرف‌ گرایی و تکنولوژی نوظهور سال‌ های دههٔ هشتاد دچار یاس‌ ها و تردید های وجودی و زیستی می‌ شوند.‌ هر صفحه کتاب برفک خواننده را به فکر کردن دعوت میکند. کتاب درباره هر چیزی که به زندگی الان بشر مربوط می شود است. پیشرفت ترسناک و سریع انسان، کتابی در مذمت تکنولوژی ،تلویزیون، مصرف گرایی. دان دلیلو معتقد است که این راهی که جهان با این شتاب به سمتش در حرکت است بیشتر از جذاب و آرامش بخش بودن ترسناک و دلهره آور است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی برفک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
برفک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک