رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
استفاده از تجربیات کشورهای مختلف و پیشرو در امر پیشگیری از جرم، یکی از مؤلفه­ هایی است که می­ تواند تأثیر به­ سزایی در تدوین برنامه­ های پیشگیرانه داشته باشد. کتاب رهنمودهای سازمان ملل که در حوزه­ های گوناگون به بیان تجربیات کشورهای مختلف و تبیین اسناد خود می­ پردازد، تا حدودی می­ تواند در این امر راه گشا باشد.
کتاب حاضر از جمله ابزار‌های عملی است که توسط دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای کمک به دولت­ ها، در جهت اِعمال استانداردها و هنجار‌های موجود در زمینه پیشگیری از جرم و عدالت کیفری، نوشته شده است. در کتاب حاضر مهم­ترین ملاحظاتی که در طراحی و اجرای برنامه­‌ های کلان پیشگیری از جرم باید در نظر گرفته شود، بیان شده است. همچنین در این کتاب این مهم از نظر دور نمانده که مناطق مختلف جهان با چالش­‌ های متفاوت جرم و بزه ­دید­گی مواجه­ اند و یک برنامه واحد پیشگیری در تمام مناطق جهان قابل اجرا نخواهد بود. از این رو در کتاب بر ضرورت بومی­ سازی برنامه­‌ های پیشگیری از جرم اشاره شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
عماد کرمی
عماد کرمی
1394/05/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک