رسته‌ها

Illustrated Theory of Everything: The Origin and Fate of the Universe

Illustrated Theory of Everything: The Origin and Fate of the Universe
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
Stephen Hawking is widely believed to be one of the world’s greatest minds, a brilliant theoretical physicist whose work helped reconfigure models of the universe and define what’s in it. Imagine sitting in a room listening to Hawking discuss these achievements and place them in historical context; it would be like hearing Christopher Columbus on the New World. Hawking presents a series of seven lectures—covering everything from big bang to black holes to string theory—that capture not only the brilliance of Hawking’s mind but his characteristic wit as well. Of his research on black holes, which absorbed him for more than a decade, he says, “It might seem a bit like looking for a black cat in a coal cellar.” Hawking begins with a history of ideas about the universe, from Aristotle’s determination that the Earth is round to Hubble’s discovery, more than 2,000 years later, that the universe is expanding. Using that as a launching pad, he explores the reaches of modern physics, including theories on the origin of the universe (e.g., the Big Bang), the nature of black holes, and space-time. Finally, he poses the questions left unanswered by modern physics, especially how to combine all the partial theories into a “unified theory of everything.” “If we find the answer to that,” he claims, “it would be the ultimate triumph of human reason.” A great popularizer of science as well as a brilliant scientist, Hawking believes that advances in theoretical science should be “understandable in broad principle by everyone, not just a few scientists.” In this book, he offers a fascinating voyage of discovery about the cosmos and our place in it. It is a book for anyone who has ever gazed at the night sky and wondered what was up there and how it came to be.
Bantam
2005
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
No one from Nowhere
No one from Nowhere
1394/07/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی Illustrated Theory of Everything: The Origin and Fate of the Universe

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این هم ترجمه بخشی از کتاب که توسط خودم انجام شده است:
مقدمه
در این فصل نقطه نظراتی از آنچه تاریخ جهان از بیگ بنگ تا سیاه چاله ها بود بیان می کنم. در فصل اول به طور خلاصه مروری بر ایده ها گذشته درباره ی جهان و آنچه ما در چهره ی حالمان بدست می آوریم هرکس این تاریخ را تاریخ جهان می داند.
در فصل دوم من چگونگی ضمایم گرانشی نیوتنی و انشیتینی را که منجر به نتیجه گیری در جهان شد توصیف می کنم که می توانست پایدار باشد؛ که این موضوع در قبل به طور مفصل شرح داده شده است..یعنی، دراجرا، تاکید می کند که زمانی باید وجود می داشت بین ده تا بیست بیلیون سال پیش زمانیکه چگالی جهان بی نهایت بود. این بیگ بنگ نامیده می شود. این آغاز جهان بوده است.
در فصل سوم من درباره سیاه چاله ها صحبت می کنم.. این زمانی شکل گرفت که یک ستاره عظیم یا حتی یک جسمم بزرگتر به خودش فروپاشیده می شد تحت فشار گرانشی خودش. طبق نظریه نسبیت عام انیشتین ، هر شخص نا آشنایی برای افتادن در سیاه چاله به گشته شدنش منجر خواهد شد. آنها قادر نخواهند بود از سمت دیگر سیاه چاله سالم بیرون بیایند. در عوض ، تاریخ، در عوض آنچه بررسی می شود ، به پایان مشمئز کننده شگفت انگیزی منجر می شودو هر چند، نسبیت عام نظریه ای کلاسیک است که ، اصول غیر قابل اطمینانی در مکانیک کوانتومی به حساب نمی آید.
در فصل چهارم من چگو.نگی مکانیک های کواتنومی را شرح می دهم که به انرژی برای نشر از سیاه چاله اجازه می دهد. در کتاب سوم من ایده های مکاتنک کوانتومی را برای بیگ بنگ و خواستگاه جهان به کار بردم. این ها به ایده هایی منجر می شود که فضا زمان ممکن است گسترش به سمت بینهایت داشته باشد بلکه محدوده ای از نظر انتها نداشته باشد. این شبیه صفحه ی زمین خواهد بود ولی با ابعا د بیشتر از 2. در کتاب سوم من چگونگی محدودیت پروپوزالی جدید را نشان دادم که چرایی گذشته ی متفاوت تر از آینده را شرح می داد، حتی به فکر قوانین فیزیکی بودم که زمان متقارن می داد.
سرانجام ، در فصل هفتم من چگونگی تلاشمان برای پیدا کردن یک نظریه ی یکپارچه توصیف می کنم که شامل مکانیک کوانتومی، گرانش ، و همه جهات گیری های فیزیکی خواهد بود. اگر به این نائل شویم ، ما جهان را و موقعیتان در آن را حقیقتا درک کرده ایم.
فصل 1- فصل اول- ایده هایی درباره ی جهان
حدود 340 قبل از میلا در سالهای دور ارسطو ، در کتابش درباره سپهر گردون ، قادر شد به سمت اظهارات خوبی طبق این اعتقاد که زمین گرد است بر خلاف آنچه که تخت تصور می شود حرکت کند. در اول، او تشخیص داد که ماه گرفتگی ماه ایجاد شده ی بوسیله ی زمین قرار گرفته بین خورشید و ماه اتفاق می افتد. سایه ی زمین بر ماه همیشه گرد است، که تنها اگر کروی می بود اتفاق می افتاد. اگر زمین یک دیسک تخت می بود، سایه دروازه ای یا بیضوی می بود، مگر ماه گرفتگی همیشه در زمانی که خورشید مستقیما دربالای مرکز دیسک قرار می گرفت.
دوما، یونانی ها از سفرهای اکتشافی اشان می دانستند که ستاره قطبی به نظر می رسد در آسمان در زمان پدیدار شدن در جنوب نسبت به در نواحی شمالی تر پایین تر می آید. از تفاوتها در موقعیتهای ظاهری ستاره قطبی در مصر و یونان، ارسطو حتی اظهار کرد تخمینی که فاصله ی مداری زمین چهار صد هزار تار است. دقیقا درک نمی شود که طول آن چه بود،ولی دریافت می شود دویست یارد بوده است. این موضوع تخمین ارسوط را درباره ی دو برابر بودن شکل پذیرفته شده ی جاری است. یونانیان حتی برای بار سوم اظهار کردند که زمین باید گرد باشد، چون به سبب آن در اول خاک ...
کتاب خوبی هست فقط حیف که از فرمت دیگری به پی دی اف تبدیل شده و تنظیمات صفحات و فونت‌ها کمی به هم ریخته، با این حال مرسی برای کتاب.
Illustrated Theory of Everything: The Origin and Fate of the Universe
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک