رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شکفتن باغ
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 23 رای
نادیا دختری مسیحی است که به همراه پدر، مادر و دو برادرش؛ به نامهای جانی و آلبرت، در یکی از روستاهای تبریز زندگی می کنند. محل در آمدشان باغی است که هر وقت به بار می نشیند، آنها غصه ای دیگر ندارند. پدر نادیا شخص دلسوزی است و تنها کسی است که روی باغشان کار می کند. ولی بر خلاف او، مادر نادیا، زن بی فکری است که فقط به پسرهایش فکر می کند و بازیچه دست آنهاست. پسرها آدمهای لاابالی و بیکاره ای هستند که درس نخوانده و سالها پیش از مدرسه فرار کرده اند و الآن به جز شاگرد شوفری چیزی بلد نیستند. در این میان نادیا تنها از جانب پدرش محبت می بیند.
مدتها قبل، زمانی که فرقه دمکرات آذربایجان از بین رفته، در روستای آن ها بین مسلمانان و مسیحیان درگیری پیش آمده است. شایع است که در این درگیری، مسیحیان توسط مسلمانان غارت شده اند. اما مردم شاهد بوده اند که حتی کدخدای مسیحی ده در غارت مسیحیان دست داشته است. دولت به کمک مردم غارت شده می آید و به شکایات آنها رسیدگی می کند. در این راستا افسر مسلمان جوان، خوش تیپ و خوش اخلاق بیست و یکی دو ساله ای به خانه نادیا راه پیدا می کند تا به شکایات آن ها رسیدگی کند. این افسر جوان با پدر مهربان نادیا صمیمی می شود. در این ایام نادیا ده سال بیش ندارد ولی این افسر جوان شیفته او می شود و این شیفتگی تا سال های بعد ادامه پیدا می کند. افسر جوان به شهر منتقل شده و سالها نادیا را نمی بیند ولی انس و الفتی که بین او و نادیا ایجاد شده هم چنان ادامه دارد.....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/05/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شکفتن باغ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شکفتن باغ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک