رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دختران شاهزاده خانم سلطانه
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
✔️ زوایای پنهان زندگی یک شاهزاده خانم عربستان سعودی در مورد عشق ازدواج روابط جنسی و سرنوشت دختران زیبایش در پشت پرده های بسته

دختران شاهزاده خانم سلطانه داستانی واقعیست. اسامی تغییر یافته و رویدادهای گوناگون اندکی عوض شده اند تا هویت قهرمان داستان محفوظ بماند. هدف از نقل این داستان نه برای نگارنده و نه برای شاهزاده خانم سلطانه، تفبیح اصول و ارزش های اسلامی نیست. کتاب شاهزاده خانم که پیشتر به چاپ رسیده است، زمینه را برای نگارش کتاب فعلی آماده ساخته است. این کتاب ادامه زندگی شاهزاده خانم سلطانه و تصویری از زندگی دخترانش و سایر زنان عربی است که سلطانه با آنها آشناست. خوب است که خواننده کتاب نخست را بخواند اما دختران شاهزاده خانم سلطانه به خودی خود کتابی مستقل است و به تنهایی زوایای پنهان زندگی پشت پرده را آشکار می کند. کتاب سوم نیز در ادامه این دو کتاب تحت عنوان حلقه حمایت شاهزاده خانم سلطانه اخیرا به چاپ رسیده است. اگرچه حقایق بی شماری در مورد سرزمینی که برای غریبان چندان قابل درک نیست عیان می گردد، هیچ یک از سه کتاب قصد توصیف تاریخ عربستان سعودی و یا انعکاسی از زندگی زنانی را که در این سرزمین می کنند، ندارد.
تنها وقوف به این نکته ضروری است که این سه کتاب که توسط یک زن، قهرمان داستان، شاهزاده خانم سلطانه به یکدیگر اتصال یافته اند، به نتیجه واحدی منتهی می شوند: اینکه تحقیر و اهانت و به زنان، سنتی کهنه است. اگر چه چنین ضوابطی در کشورهای دیگر نیز وجود دارد، زمان آن رسیده که تسلط مردها بر زنها خاتمه یابد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/03/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دختران شاهزاده خانم سلطانه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دختران شاهزاده خانم سلطانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک