رسته‌ها
آموزش کامل back track
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
لینوکس بک ترک یک توزیع لینوکس مبتنی بر GNU است که برای کشف نقاط ضعف امنیتی سیستمهای مختلف تهیه شده و به صورت یک دی وی دی لایو (بدون نیاز به نصب و یا وجود هارد دیسک) در اختیار همه قرار گرفته است
در حال حاضر آخرین آن نسخه بک ترک 5 است که از سایت رسمی بک ترک قابل دریافت است - از AMSH4K3R : دیگه قابل دریافت نیست به kali.org مراجعه کنید
. بک ترک مبتنی بر Ubuntu 10.04 با هسته نسخه 2٫6 ساخته شده است.پروژه ی بک ترک دیگر توسط تیم سازنده ی آن پشتیبانی نمی شود و کالی جایگزین آن شده است. بک ترک برای تمام مخاطبان از نوابغ و کهنه کاران امنیت تا نو آموزان هنرهای سیاه ساخته شده و سریع ترین و آسان ترین راه تست امنیت سیستم های کامپیوتری، شبکه ها و سایتهای اینترنتی است. جالب این است که بدانید گروه های کلاه سیاه زیرزمینی و هم متخصصان امنیتی که برای دولت های کشورشان کار می کنند از جمله مشتریان اصلی بک ترک هستند.
ابزار های بک ترک : بک ترک رنج وسیعی از ابزار های پسورد کرکر و نیز ابزار های هک وب سرور و شبکه را شامل می شود .ابزارهای بک ترکدر 11 طبقه دسته بندی شده اند: 1- جمع آوری اطلاعات 2-شناسایی نقاط ضعف3-آنالیز شبکه های بی سیم4-کسب مجوز5- بازیابی و بازجویی دیجیتال یا همان پزشک قانونی دیجیتال 6-نقشه یابی شبکه7-آنالیز برنامه های تحت وب8-کشف حفره های امنیتی9-کسب دسترسی غیر مجاز10-مهندسی معکوس11-Voice Over IP(VOIP)

کاربران عزیز این سیستم دیگر پشتیبانی نمی شود بنابراین به سیستم و اموزش های کالی لینوکس مراجعه کنید
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
179
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amin122
amin122
1394/03/19
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش کامل back track

تعداد دیدگاه‌ها:
7
کتاب خوبی بود ولی به حرفه زیادی لازمه ، مخصوصا واژه های به کار برده شده
ولی در کل واسه کسایی که میخوان هکر بشن خوبه
اقایون بک ترک دیگر پشتیبانی نمی شود به کالی مراجعه کنید اما این کتاب بسیار مفید است چون کالی ادامه بک ترک است و این کتاب را مطالعه کنید فقط فرقشان ریشه کرنل لینوکس که بک ترک اوبوتو هست اما کالی دبیان.
سلام دوست عزیز
درست هست که سازندگان بک ترک گفتند که دیگه بک ترک رو پشتیبانی نمی کنند و نسخه جدیدی به اسم کالی رو پشتیبانی می کنند ولی بک ترک همچنان یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها برای هکرهای حرفه ای است و پشتیبانی نکردن سازندگان بک ترک از بک ترک از محبوبیت این سیستم عامل فوق العاده برای هکر ها نکاسته.
سلام
الان دیگه back track استفاده نمیشه یعنی نسخه به روزترش رو استفاده کنید بهتره اونم یه توزیع لینوکس به نام kali linux 1.1 است.
آموزش کامل back track
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک