رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نظم ،آنچه همه دوست دارند ولی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
راهکارهای ایجاد نظم در زندگی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mlak
mlak
1394/03/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نظم ،آنچه همه دوست دارند ولی

تعداد دیدگاه‌ها:
5
این ها میخوان با یک مشت پرت و پلا به ما نظم بیاموزند. کسانی که خود, معلول بی نظمی هستن. پرت و پلا و هذیان گفتن کافیه. اراده همه چیزه, اراده برای عمل
ایشون علاوه بر این مجوز ورود به ینگه دنیا هم داره که به قول خودش چند وقتیپست اعتبارش تموم شده. با این حساب به نظر من ایشون یه کتاب بنویسه در مورد راهکارهای گرفتن گرین کارت هم سودمندتره هم خداپسندتره
[quote='poursafayee']نویسنده همون عضو دلواپس پایداری نیست؟ پس فرهنگ! هم دارند![/quote]
بله، ایشون از همون جماعتی هستن که سال ها از فروپاشی اقتصاد و احتمال حمله ی نظامی و هزار و یک مشکل اجتماعی و رفتن مملکت به لبه پرتگاه، دلواپس نمی شدند (اگر چیزی به این ها می گفتی، متهم می شدی به سیاه نمایی!) . ولی امروز از قدم زدن "ظریف" و "کری" دلواپس می شن.
این ها همون جماعتی هستند که سال ها سکان مذاکرات رو در دست داشتن و هیچ کس در رسانه ها حق نقدشون رو نداشت ( همه یادمون هست که تا یکی دو ماه قبل از انتخابات 92، هیچ نقدی به مذاکره کننده ها و روش کارشون منتشر نمی شد.) . ولی امروز همین ها دهانشون مثل دروازه غار بازه که : "آقا چرا پنهان می کنید"؟! "چرا فکت شیت منتشر نمی کنید"؟! "چرا به انتقادات گوش نمی دید"؟!
بله ... این جماعت اینجوری اند ...
در ضمن، نکته ی جالب دیگه در مورد این آقا (علاوه بر دلواپس بودن) ، اینه که ایشون معلم اخلاق دولت سابق هم بودند! معلم اخلاق دولت سابق !! :))
نویسنده همون عضو دلواپس پایداری نیست؟ پس فرهنگ! هم دارند!
نظم ،آنچه همه دوست دارند ولی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک