رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سید محمد‌باقر امامی و کروژک های مارکسیستی او

سید محمد‌باقر امامی و کروژک های مارکسیستی او
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
تاکنون به باقر امامی در منابعی از جمله "نظری به جنبش کارگری در ایران" (عبدالصمد کامبخش)، "تاریخ سی ساله"( بیژن جزنی)،" تاریخ صد ساله احزاب و سازمان‌های سیاسی ایران"( یونس پارسا بناب) و در خاطرات منتشر شده رهبران حزب توده بخصوص نورالدین کیانوری پرداخته شده است. فصل مشترک مطالب منتشر شده در باره امامی بر آمده از تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌های حزب توده است: "فردی جاسوس و کمونیستی کاذب که با پشتیبانی دستگاه حاکمه در صدد رویگردانی کارگران و زحمتکشان از حزب توده بود و در نهایت پیر و فرتوت با دارا بودن خصوصیات زشتِ اخلاقی خودکشی کرد".( مقدمه کتاب)
امّا باقر امامی کی بود؟ و تاسیس کروژُک‌های مارکسیستی ( ۱۳۲۳) که در نهایت با نام سازمان کمونیستی ایران(ساکا) در سال ۱۳۵۰ متلاشی شد چه نقشی در روند تحولات چپ ایران داشت؟
خسروپناه دراین کتاب که در سه بخش تنظیم شده است در تلاش است تا پاسخی متفاوت با آنچه که تاکنون در این باره نوشته و یا نقل شده است ارائه کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/02/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سید محمد‌باقر امامی و کروژک های مارکسیستی او

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سید محمد‌باقر امامی و کروژک های مارکسیستی او
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک