رسته‌ها
ماندن در وضعیت آخر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 69 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 69 رای
نویسنده: امی ب.هریس - تامس ا.هریس

کتاب ماندن در وضعیت آخر نوشته تامس هریس و ترجمه اسماعیل فصیح، ادامه کتاب اول او یعنی وضعیت آخر است. در این کتاب نویسنده سعی کرده است تا راه هایی را برای ماندن در وضعیت برنده- برنده یا همان حالت من خوب هستم- شما خوب هستید، ارائه بدهد و البته در این بین راه هایی را هم برای یک والد خوب بودن و به قول خودش ساختن بچه ها نشان داده است که برای همه پدران و مادران دلسوز مفید واقع شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
375
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/01/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماندن در وضعیت آخر

تعداد دیدگاه‌ها:
7
سلام
کتاب وضعیت آخر رو چطور میتونم دانلود کنم
اگر کسی داره لینک دانلودشو برام بفرسته
ممنون
من کتاب وضعیت آخر ترجمه آقای اسماعیل فصیح رو خوندم کتاب عالی در زمینه روانشناسی است ولی این کتاب رو تا کنون نخوندم اما قصد دارم تهیه کنم و مطالعه کنم.
گذاشتن کتاب ها برای دانلود کار بسیار خوبی هست،چون نشر فرهنگ کتاب خوانی راه بسیار مفیدی در جهت بالا بردن سطح آگاهی عموم و فرهنگ جامعه است ولی باید فرهنگ دانلود هم داشته باشیم.راستیتش وقتی توانش رو داریم بهتره که کتاب ها رو بخریم و بخونیم،وقتی شرایط خرید کتاب رو داریم دانلود کردن به نظر من کار صحیحی نیست مگر اینکه امکان تهیه کردن کتاب حالا به هر دلیلی مقدور نباشه. من خودم شخصا کتاب هایی که دانلود می کنم یا تهییه شان برایم مقدور نیست یا جهت آشنایی با کتاب هست که اگر خوشم آمد و به نظرم مفید بود بخرم.
از تمام دوستان کتابناکی که زحمت می کشند و کتاب و مقاله آپلود می کنند و از سایت کتابناک و کسانی که این سایت بسیار ارزشمند رو راه اندازی کردند و زحمات ادامه فعالیتش رو به عهده دارند بسیار بسیار ممنون و متشکرم.
ازینکه این کتاب و کتابهای ارزشمند دیگررو اینجا رایگان در اختیار هموطنان گذاشتید بی نهایت خوشحالم و از شما سپاسگذار
عالیه بود این کتاب امیدوارم کسان دیگه ای از این کاب بازدید بکنن
ماندن در وضعیت آخر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک