رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
روز استثنایی اِلمر
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
ویراستار: آرش حسینیان

اِلمر، فیل چهل تکه، از اولین حضورش در سال 1989 تا به امروز محبوب کودکان بوده است. "روز استثنائی اِلمر" آخرینِ کتاب از این مجموعه‌ی کلاسیک است. دیوید مک‌کی، از زمان انتشار اولین کتابش در سال 1964، یکی از پیشگامانِ کتابهای کودکان در دهه‌های اخیر بوده است. کتاب‌های وی، به زبان‌های بسیاری در سراسر دنیا منتشر شده‌ است و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی نیز از آنها استفاده شده است.
او عمدتاً به دلیلِ خلقِ شخصیتِ اِلمر "فیل چهل‌تکه" مشهور است. وی هم‌اکنون گاهی در لندن و گاهی در جنوب فرانسه زندگی می‌کند.
"برای فیل‌ها، دوباره روز اِلمر نزدیک است و آن‌ها در حالِ آماده کردنِ خودشان برای شرکت در جشنِ‌ِ المر هستند. اما شور و هیجان فیل‌ها دردسرساز می‌شود و سروصدایشان دیگر حیوانات را آزرده می‌کند. برای همین اِلمر قوانین را تغییر می‌دهد و از همه‌ی حیوانات دعوت می‌کند تا در جشن شرکت کنند. حیوانات هم با حضورِ منحصر به فردشان، اِلمر را سورپرایز می‌کنند."
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ensanpad
ensanpad
1393/11/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روز استثنایی اِلمر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
بسیار کتابهای مفید و گاه خاطره انگیزی هستند . دست مریزاد;-):))
روز استثنایی اِلمر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک