رسته‌ها
شلوارهای وصله دار
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 784 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 784 رای
کتاب شلوار های وصله دار در سال 1336 منتشر شد.این کتاب19 حکایت دارد،19 حکایتی که از زندگی مردم جنوب گرفته شده است و نویسنده با واقع بینی و هنرمندی آن ها را نوشته است، پاره ای از آنها گوشه و کنار زندگی گذشته ی خود اوست.
خود پرویزی با نهایت فروتنی در مورد کتابش می نویسد:"در صورت خواندن کتاب حاضر دو حال به شما دست می دهد یا خوشتان می آید و ساعتی مشغول می شوید،کمال مطلوب است من بوصال میرسم بعلاوه تشویق می شوم و قول میدهم در اثر تشویق خوانندگان ذره ای لوس نشوم وپایم را از گلیمم بیرون ننهم و خرقه ی نویسنده ی معروف را به دوش نکشم همان رسول کوچک باشم سرم را زیر اندازم و کارم را ادامه دهم اما اگر خدای نکرده از خواندن این کتاب بدتان آمد آنوقت چیزی گم نمی شود ادعائی نداشتم که شکست آبرویم را ببرد باز خدا پدرم را بیامرزد که مقداری کاغذ جهت عطار سر کوچه ذخیره کردم لاقل عطاران فلفل و زردچوبه در اوراق این کتاب می پیچند و به پدر مولف فاتحه ی مجانی خواهند خواند!"
داستان کتاب شامل:
قصه عینکم ، پالتو حنائیم، شلوار های وصله دار، دو پشته الاغ(در چاپ سوم به کتاب اضافه شده) و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
194
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
googool
googool
1388/08/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شلوارهای وصله دار

تعداد دیدگاه‌ها:
70
8-)از خواندن داستانها بسیار لذت بردم ساده و روان و جذاب بود
واسه بچه های بوشهر و شیراز این کتاب یه لطف دیگه داره. خیلی از محله های قدیم و اداب و رسوم اینورا صحبت شده که واسه افرادی ک تو شهرهای دیگه هستن میتونه خیلی جالب باشه. نثر روون و ساده ای داره و در کل خوندنش توصیه میشه.
سلام این کتاب را شیرازی ها مخصوصا بچه های محله دروازه سعدی و بازارچه فیل بخوانند لطفا کتاب شاهد شیراز را هم در سایت قرار دهید با سپاس
خیلی از نویسندگان وقتی وارد سیاست می شوند خودشان را حروم می کنند و حیف می شوند.
چند بار تا حالا این کتاب رو دانلود کردم و همشون نسخه اسکن شده کتاب بوده که من به خاطر کیفیت پایین و چشمهای آستیگماتم نمی تونم بخونم.ای کاش نسخه تایپ شده اش را می ذاشتین.چون من خیلی دلم می خواد این کتاب رو بخونم.متاسفنه من نمی تونم هیچ کدوم از نسخه های اسکن شده را بخونم بخصوص کتابهای قدیمی که کیفیتشون هم پایین تره.:((:((:((
یک ازهمشهری های خودم است پس درود برخودم
خیلی عالیه جون من زیاد حوصله خوندن رمان بلند رو ندارم واقعا میگم دمتون قیژ......عالیه ...
سلام دوستان
نسخه موبایلش رو از کجا می تونم گیر بیارم
راهنماییم کنید ممنون میشم
نویسنده بزرگی بوده.حیف ک تعداد کتابش کم.من نوشتنش دوست دارم
شلوارهای وصله دار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک