رسته‌ها
تاریخ ملی شدن صنعت نفت ایران
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 59 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 59 رای
مفهوم ملی کردن و اصول حقوقی مربوط به آن یک سابقه ملی کردن صنعت نفت از اعطای امتیاز دادرسی الغای قرارداد شرکت نفت انگلیس و ایران رژیم پنجاه پنجاه یا تنصیف عواید میسیون جکسن اقدامات دولت بعد از شکست میسیون جکسون و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
553
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ ملی شدن صنعت نفت ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
4
این کتاب اطلاعات جالبی در مورد چگونگملی شدن نفت ایران اطلاعات میدهد
یه روز یه عده انگلیسی بودند داشتند نفت یه مملکتو که همه فکر می کردند یه ماده ی بو. گندو بیشتر نیست حاپولی می کردند.یه بابایی پیدا شد به اسم روسیه گفت اینجوری قبول نیست که همش تو بخوری به ما هم بدین بخوریم.انگلیس گفت زرنگی مگه خودم اول پیداش کردم به هیشکی دیگه نمی دم.روس ها گفتن اگه ندی به ایرانی ها می گم ماجرا چیه ها و این ماده بو گندو چه قدر ارزش داره. انگلیس گفت بابا بی خیال مال این حرفا نیستی.
ولی روس گوشش بدهکار نبود و گفت دیگی که واسه من نمی جوشه می خوام سر سگ توش بجوشه و ماجرا رو به ایرانی ها گفت.یه بابایی پیدا شد به اسم مصدق و گفت روسا راس می گن نفت مال خودمونه.همه هورا کشیدن ولی رزم ارا که نخست وزیر بود گفت شما نمی تونین یه آفتابه بسازین می خواین نفت استخراج کنید فداییان بشنون بر خورد و رزم ارار رو کشتن.مخلص کلوم مصدق رو زدن زمین و امریکا اومد وساطط کرد تا انگلیس تک خوری نکنه.انگلیس کلاه سرش رفت چون تا دیروز باید به روس سهم می داد حالا بایست به امریکا هم سهم می داد.وشد آنچه شد و همه به خوبی و خوشی نفت مملکت رو زدن زمین.این هم داستان ملی شدن صنعت نفت8-)
برای شما کتابناکی های مهربان آرزوی پیروزی و سربلندی دارم
گرم ترین درودها از سوی من برای شما کتابناکی های مهربان
کتاب های این بارتون که خیلی خوبه، به ویژه این کتاب و کتاب مولوی.
آفرین
8-)8-)8-)8-)8-)8-)
تاریخ ملی شدن صنعت نفت ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک