رسته‌ها
سال 1967 - Direct Method.3
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 19 رای
تعداد صفحات: ۹۹

دردهه 40 و50 و دوران پیش از انقلاب فقدان یک کتاب معتبر در زمینه تدریس وآموزش دانش آموزان دررشته زبان انگلیسی یکی از ضعف ها و مشکلات اساسی نظام اموزشی قدیم بود بطوریکه هر دبیری با سلیقه خود کتابی را برای تدریس انتخاب می کرد که گاهی محتوای ان کتاب ها تناسبی که باید یک کتاب مطابق برنامه های درسی را داشته باشد نداشت. از این رو با توجه به کمبود منابع درسی دانش اموزانی که از تمکن مالی برخوردار بودند با شرکت در کلاس های اموزش زبان این کمبود را تا حدودی مرتفع می ساختند.
کتاب انگلیسی A Direct Method ENGLISH COURSE نامی آشنا برای کسانی است که در آن برهه زمانی به تحصیلات مقطع دبیرستان مشغول بودند.
اصل کتاب برای دانش اموزان غیر بریتانیائی نگارش یافته بود و بیشترین توجه در این کتاب ها بر مرور نکات گرامری و reading تاکید داشت و دبیران نیز بسته به میزان تبحرشان در کلاس ها بیشتر بر املاء متون کتاب اختصاص میدادند.
جلد سوم این کتاب جهت تدریس در سال چهارم دبیرستان انتخاب شده بود
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1393/09/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سال 1967 - Direct Method.3

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با درود به تمام دوستان عزیز کتابناکی
اگر کسی جلد پنچم این کتاب را دارد و بتواند آپلود نماید ،مجموعه کتابهای سال ششم رشته های ریاضی و طبیعی نظام قدیم کامل می شود.بقیه کتابهای سال ششم رشته های طبیعی و ریاضی در سایت قرار داده شده است.
با تشکر
سپاس از قرار دادن کتاب انگلیسی - همین الآن هم وضع ؛ آموزش و یادگیری و سطح زبان ما نسبت به کشورهای اطراف مثل عراق و افغانستان خیلی بده .
سال 1967 - Direct Method.3
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک