رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درک رادیو
امتیاز دهید
5 / 3
با 4 رای
نویسنده:
مترجم:
معصومه عصام
امتیاز دهید
5 / 3
با 4 رای
.
کتاب‌ درک‌ رادیو درسنامه‌ معتبری‌ است‌ که‌ تقریباً حاوی‌ همه‌ عناوین‌ مهم‌ طبقه‌بندی‌ برنامه‌های‌ رادیویی‌ (رادیو موسیقی‌ و گفت‌ و شنودی، اخبار و وقایع‌ روز، پخش‌ برنامه‌های‌ خارج‌ از استودیو، نمایش‌نامه‌های‌ رادیویی، کمدی، طنز و سرگرمی‌ و برنامه‌های‌ تلفنی‌) بوده‌ و همچنین‌ پیرامون‌ ماهیت‌ و چیستی‌ رادیو، تاریخچه‌ رادیو و گسترش‌ آن‌ در بریتانیا، علائم‌ و رمزهای‌ رادیویی‌ و مخاطبان‌ رادیویی‌ و مشکلاتی‌ که‌ از نظر روش‌ شناختی‌ در شناخت‌ از مخاطبان‌ وجود دارد، راهنمای‌ ارزشمندی‌ به‌ حساب‌ می‌آید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1393/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درک رادیو

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام این کتاب دیگه چاپ نمیشه لطفا لینک دانلودشو فعال کنید ممنون
یکی از موارد اساسی آیین دلبری این است که شخصی که می خواهد محبوب باشد باید وقت بیشتری را صرف تربیت و فرهنگ خویش نماید.((آندره موروا))
دوران دبیرستان و دانشگاه همیشه به خودم قول می دادم وقتی درسم تموم شد برنامه های آقای مهران دوستی رو بشنوم. اما بعد هم شاغل شدم. بعد هم..
این از دست دادن ها غم انگیزه اما غم انگیزتر اینه که جامعه پر از مدعیانی است که فرق آرش ( خواننده)و مهران (گوینده) رو نمیدونن! البته اینجا کاری به شخصیت آرش ندارم اما واقعا نتونستم چهار نفرو قانع کنم... با این اوضاع خوشبختی تا ابد اونور آبی باقی خواهد موند.
درک رادیو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک