رسته‌ها
تاریخ بشر
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 61 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 61 رای
مقدمه مترجم:
مولف این کتاب؛ هاندریک وان لون در ۱۷۸۳ در رتردام هلند بدنیا آمده و در همانجا بزرگ شده است. آثار او باکثر زبانها ترجمه گردیده است؛ و مهم ترین آنها کتابی بنام «جغرافیای تازه» و همین کتاب است که ترجمه آن از نظر خوانندگان می گذرد.
چنانکه خواننده پس از مطالعه این کتاب متوجه خواهد شد، وی یکی از نویسندگانی است که مسائل مهم تاریخی را با زبان ساده و بی تکلف ؛ ولی بسیار موثر و جاذب تاثیر و جذبه ای که غالباً موجد تلاطم های روحی می شود بیان می نماید. در حقیقت میتوان گفت که وی مستقیماً وارد وقایع تاریخی که غالباً خشک وخسته کننده است نگردیده بلکه همیشه خواسته است خلاصه الخلاصه و چکیده مسائل مزبور را ذکر نموده و در ضمن اشاره سریع بآنها نتیجه ای بدست آورد؛ و احیاناً علل و محرکهای حقیقی آنها را یا اقلا عللی که بنظر حقیقی مینماید روشن سازد. با اینکه در تمام مباحث خود اغماض و گذشت و تمسخر را راهنمای خود قرار داده؛ ولی در مواقع لزوم؛ از قضاوتهای قطعی نیز خودداری نمی نماید. اینست که هر خواننده ای میتواند فصلهای مختلف آن را بدون اینکه کمترین خستگی در خود احساس نموده باشد مطالعه نماید از آن لذت ببرد و استفاده کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
358
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1394/01/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ بشر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با سلام و عرض ادب، سایت مفید جالبی دارید که بهترین متاع(کتاب) را به بینندگان و مراجعه کنندگان هدیه میکند و تنها مشکل این است که کتاب های بیشتری دانلود نمیگردد و دلیل آن را کمبود امیتاز اعلام مینماید. لطفا بفرمایید که چگونه می توان امتیاز را بالا برد. با تشکر و سپاس
PDF
6 مگابایت
تاریخ بشر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک