رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نماد گمشده
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
نویسنده:
مترجم:
شبنم سعادت
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
ترجمه دیگر

✔️ این کتاب قسمت سوم از مجموعه سه‌گانه‌ای می‌باشد که در پی فرشتگان و شیاطین و رمز داوینچی توسط این نویسنده نگاشته شده است. این کتاب سریع‌ترین فروش را میان کتب بزرگسالان در تاریخ داشت.شخصیت محوری داستان نماد گمشده رابرت لنگدان نماد شناس دانشگاه هاروارد است که پیش از این در کتابهای فرشتگان و شیاطین و رمز داوینچی نیز حضور داشته است.

کل داستان در یک بازه زمانی دوازده ساعته در واشینگتن دی سی اتفاق می‌افتد و محوریت داستان حول موضوع فراماسونری قرار دارد. رابرت لانگدون ظاهراً به دعوت یکی از دوستان فراماسون خود به نام پیتر سولومون به قصد انجام یک سخنرانی در ساختمان کنگره ایالات متحده (که به آن ساختمان کاپیتول نیز گفته می‌شود) وارد واشینگتن دی سی می‌شود. سولومون همچنین از وی درخواست کرده است که بسته کوچکی را که سال‌ها پیش به او امانت داده بود، با خود به همراه بیاورد. پس از ورود به ساختمان کنگره رابرت لانگدون با دست راست قطع شده پیتر سولومون مواجه می‌شود که در وسط سالن به سمت مشخصی اشاره می‌کند. دست سالامون با خالکوبی‌های ویژه‌ای تزئین شده است که نمادی موسوم به دست رازها را تشکیل می‌دهد. با توجه به شواهد رابرت لانگدون در می‌یابد که پیتر سولومون ربوده شده و رباینده بدینوسیله از وی می‌خواهد که برای او، هرم مخفی فراماسونها را که گفته می‌شود در جایی در شهر واشینگتن دی سی پنهان شده است و همچنین کلمه گمشده که گفته می‌شود کلید دستیابی به قدرت و دانش مخفی گذشتگان است پیدا کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1393/07/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نماد گمشده

تعداد دیدگاه‌ها:
3
مشکل سایتتون دقیقا چیه بک کتاب میگیربم دیگه نمیتونیم بگیریم تا کلا لینک رو بسته کنیم ازنو وارد سایت نشدیم در این مورد یه فکری بکنید
حتما این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم
در این کتاب مرز بین واقعیت و تخیل از بین رفته...اطلاعات زیادی در مورد دنیایی که از اون اگاهی نداریم بهمون میده
واقعا ادم رو مجبور به اندیشیدن میکنه
بهترین و جامع ترین کتابیه که تا به حال دیدم در زمینه فرقه های فراماسونری نوشته . و توصیفاتی که از مکان های و بعضا اشهاص می کنه کاملا واقعیه .
یکی از شاهکار های دن براونه .
حتتتتتتما بخونیدش دوستان .
نماد گمشده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک