رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد 2

ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 59 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 59 رای
.
ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد اول:
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=61832

ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد سوم:
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=61834

این پژوهش درباره روابط ایران و عثمانی، از چنان ویژگی و توان علمی و تحقیقی برخوردار است که پرسش های فراوانی درباره حوادث و اتفاقات کلان متاثر از روابط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دو قرن معاصر، بین دو کشور عثمانی و ایران را پاسخ خواهد گفت. یکی از ویژگی های این اثر، مطالعه تطبیقی رویدادها، کنش ها و واکنش ها و بالاخره گسستگی ها و پیوستگی ها در یک گستره جغرافیایی پهناور، به ویژه در مثلث ایران، عثمانی و قفقاز است. کشور عثمانی و به ویژه شهر استانبول، در سده نوزده میلادی به پناهگاه تعداد کثیری از ایرانیان تجارت پیشه، پیشه ور، کارگر و روشنفکر فراری و رانده شده از میهن و به یکی از کانون های تلاش های فرهنگی- سیاسی اوپوزیسیون برون مرزی تبدیل شده بود. مطالعه چندی و چونی لایه ها و اجزای مختلف این طیف گسترده و فعالیت های گوناگون آن ها، یکی از موضوعات مورد توجه این مجموعه ارزشمند است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/08/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ما ایرانی ها خودمون عرضه پیشرفت رو نداریم دائم علت عقب موندگیمون رو میندازیم گردن این و اون، تا حالا انگلیس و مغول و قاجار بود، ظاهرا از این به بعد باید به عثمانی هم فحش بدیم!!!! لطفا تمرین کنیم که با احساسات به مقولات عقلی نگاه نکنیم
با درود بر عزیزان سایت کتابناک و اپلود کننده محترم می خوام حرف دلم را بزنم و ان اینکه ای کاش صدام لعنتی به جای ایران به ترکیه حمله نظامی می کرد و انتقام ملت ایران را از این عثمانی های نامرد فرصت طلب می گرفت .
ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک