رسته‌ها
فروشنده
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
✔️ کتاب درباره زندگی فلاکت بار موریس، یک فروشنده یهودی ست که در یک محله مسیحی نشین خواربار فروشی محقری دارد که از قضا در نزدیکی اش خواربار فروشی ِ لوکسی هم وجود دارد. خانواده فروشنده شامل همسر و دختر جوان و زیبایش هم در آپارتمان ِ کوچکشان در بالای مغازه زندگی می کنند و یک زوج مستاجر هم دارند. در آمد مغازه کفاف خرجشان را نمی دهد و حتی هیچ مشتری ای هم ندارند برای فروش ملک. مرد هم که از بچگی ترس از بلاتکلیفی در بیرون از خانه را داشته، به این گوشه چسبیده و علیرغم بهانه گیری های مدام همسرش خیلی هم راضی نیست به فروش این جا.
هلن، دختر جوان خانواده مجبور است از رویای ادامه تحصیل بگذرد تا درآمدش را ماهانه برای کمک خرج به پدرش بدهد. پدری که هر بار از این موضوع شرمنده تر می شود. دختری آرمانگرا، که در جواب درخواست دوستی ( ازدواج ) پسر همسایه شان، پسر یهودی نسبتا پولدار مشروب فروشی که از بچگی با هم بزرگ شده اند و سخت خواهانش است، می گوید حاضر نیست آرمانهایش را فدا کند.
به بدبختی های این خانواده یک سرقت هم اضافه می شود همراه با آسیب دیدن ِ فروشنده. کمی بعد سر و کله مرد جوان بی خانمانی هم پیدا می شود. مردی که به زور خودش را به عنوان دستیار فروشنده در این مغازه جا می دهد و شبهایش را در پستوی مغازه می گذراند. و داستان از این پس شکل می گیرد. داستان در گیریهای این مرد جوان، فرانک آلپاین، با فروشنده و همسر و دخترش و مهمتر از همه با خودش...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
157
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1393/08/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فروشنده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
3 مگابایت
فروشنده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک