رسته‌ها

فارسی و تاریخ ادبیات سال دوم دانشسرای راهنمایی - 1351

فارسی و تاریخ ادبیات سال دوم دانشسرای راهنمایی - 1351
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 40 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 40 رای
این کتاب که برای دانش‌آموزان سال دوم دانشسرای راهنمایی به نگارش درآمده، دربرگیرنده این مباحث است: علوم و ادبیات در دوره مغول و تیموری، نثر در دوره مغول و تیموری، جداب سعدی با مدعی در بیان توانگری و درویشی، تربیت از منظر سعدی، هفت مرحله سلوک، ابن یمین، مولوی، حافظ، ناتورالیسم، خواجوی کرمانی، خواجه نصیرالدین طوسی، جامی، علوم و ادبیات در دوره صفویه و .... .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
278
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
persiansidha
persiansidha
1393/04/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فارسی و تاریخ ادبیات سال دوم دانشسرای راهنمایی - 1351

تعداد دیدگاه‌ها:
5
با سلام و تشکر ، این کتاب مربوط به سال دوم دانشسرای راهنمایی است ولی در عنوان سال اول ذکر شده و من به دنبال کتاب سال اول هستم . آیا دوستی که این کتاب رو لطف کردن و آپلود کردن یا سایر دوستان کتاب سال اول رو در اختیار دارن ؟
بسیار ممنون که این کتاب رو در اختیار ما گذاشتید
دوست گرامی زندگی سرشار از شگفتی هاست ....
[quote='yooshij']از آپلود کننده ی محترم بسیار متشکرم . خیلی عجیب است ... دقیقا امروز در فکر این کتاب بودم .... زیرا زمانی این کتاب را در کتابخانه ام داشتم و فکر می کنم حالا در کتابخانه ی برادرم باشد .[/quote]
با سلام
چه جالب که این همزمانی رخ داده است . من این کتاب رو در کتابخانه پدرم پیدا کردم و از مطالعه اون خیلی لذت بردم . گزیده ای درخشان از نظم و نثر را در خود دارد.
از آپلود کننده ی محترم بسیار متشکرم . خیلی عجیب است ... دقیقا امروز در فکر این کتاب بودم .... زیرا زمانی این کتاب را در کتابخانه ام داشتم و فکر می کنم حالا در کتابخانه ی برادرم باشد .
فارسی و تاریخ ادبیات سال دوم دانشسرای راهنمایی - 1351
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک