رسته‌ها
من عادل هستم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 38 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 38 رای
✔️ از سری ماجراهای مهیج "مایک هامر"
رمان «من عادل هستم»، فقط در ۹ روز نوشته شد! اما این نه روز زندگی میکی اسپلین را که تا آن زمان تجربه‎های ناموفق گوناگونی را پشت سر گذاشته بود، متحول کرد، با انتشار کتاب در ۱۹۴۷ چیزی نگذشت که میکی اسپلین به یکی از محبوب‎ترین نویسندگان امریکایی بدل شد، نویسنده‎ای که آثارش در تیراژهای میلیونی به فروش می‌‎رفت.

آغاز داستان:
کلاهم را تکان دادم تا آب باران از لبه های آن بریزد و بعد داخل اتاق شدم. هیچکس حرفی نزد و همه ساکت و آرام ایستاده و به صورت من خیره شده بودند. سروان پات چامبرز کنار درب اتاق خواب ایستاده و سعی می کرد میرنا را ساکت نماید. تمام بدن آن دختر بر اثر هق هق گریه تکان می خورد و من مستقیما به طرف وی رفته و دستم را روی شانه اش گذاشتم و گفتم:"دختر جان آرام باش، برو روی آن نیمکت بنشین."...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
169
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mikhak121
mikhak121
1393/03/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی من عادل هستم

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتابهای مکی اسپیلین را بسیار دوست دارم لطفاً کتاب های بیشتری از این نویسنده به نشر بگذارید ، چون در بازار کتابهای وی کاملاً کم پیداست.:x
یادم میاد یه جایی خونده بودم که خود میکی اسپیلین فقط 14 تا کتاب با کاراکتر مایک هامر نوشته ولی توی ایران بیش از 140 عنوان کتاب به نام مایک هامر و با عنوان جعلی نویسنده میکی اسپیلین برای جذب مخاطب چاپ شده بوده شاید یکی از دلایل اینکه تو ایران کتابهای میکی اسپیلین چندان جدی گرفته نشد و جزء کتابهای سطح پایین به حساب امد همین موضوع باشه.
البته کتاب یک شب خلوت هم که تو همین سایت موجوده جزء کارهای اصلی میکی اسپیلینه....
یادش بخیر جوونی ها .... با کتابهای این نویسنده انگاری تو سینما بودی و آرزوهای جوانی را دنبال میکردی . از آپلود کننده عزیز تشکر میکنم.
من عادل هستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک