رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

زنان توانمند: راهنمای زنان برای رسیدن به زندگی سعادتمند

زنان توانمند: راهنمای زنان برای رسیدن به زندگی سعادتمند
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
مینا اعظامی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
لوئیز ال هی در کتاب زنان توانمند، از ایده‌های قدیم و جدید برای افزودن بر توانمندی‌های زنان بهره گرفته است. توانمند کردن زنان بهترین کار است که در این کره خاکی می‌توانیم انجام دهیم. وقتی زنان سرکوب شده و کسل باشند، همه متضرر می‌شویم، وقتی زنان برنده باشند، همه برنده می‌شویم.
لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) در این کتاب تصریح می‌کند وقتی ما در مقام زن مشتاق تغییر حیطه درون‌مان و زمین خودمان باشیم، آنگاه در سطح وسیع‌تر در زندگی عمل خواهیم کرد. هدف آن است که همه زنان خود شیفتگی، خود ارزشی، عزت نفس و جایگاهی قدرتمند در جامعه را تجربه کنند. او با شیوه‌ی بی‌مانند و صریحش دیدگاه‌های تاثیرگذاری را ارائه می‌دهد که تصریح می‌کند چگونه زنان در سنین گوناگون و پس زمینه‌های مختلف می‌توانند به این هدف دست یابند و سال‌های آتی را بارورتر، شکوفاتر و قدرتمندتر از همیشه سازند.
همچنان که به خواندن کتاب زنان توانمند (Empowering Women) ادامه می‌دهید، به خاطر داشته باشید که تغییر دادن باورهای خود به زمان احتیاج دارد. چه مدتی طول می‌کشد؟ به چه سرعتی می‌توانیم عقاید و باورهای جدید را بیاموزیم؟ باید گفت این مطلبی است که درباره هر کسی تفاوت دارد. قدم‌ به‌ قدم، لحظه‌ به‌ لحظه، روز به‌ روز، تمرین و ممارست ما را به جایی که می‌خواهیم می‌رساند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1393/02/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زنان توانمند: راهنمای زنان برای رسیدن به زندگی سعادتمند

تعداد دیدگاه‌ها:
1
یکی از کتاب‌های منبع در زمینه‌ی مطالعات دینی و قران‌شناسی با برگردان خوب خرمشاهی.
البته این نسخه از کتاب بعدترها توسط شاگرد ریچارد بل با تجدید نظرات فراوان چاپ مجدد شد تا از اسلام‌هراسی زمانه به دور باشد و این برگردان فارسی هم از نسخه‌ی تجدیدنظر‌شده می‌باشد ولی با این حال هنوز منبعی جالب در این زمینه به شمار می‌آید.
زنان توانمند: راهنمای زنان برای رسیدن به زندگی سعادتمند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک