رسته‌ها
کشف الحیل
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 56 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 56 رای
.
این کتاب نسخه سه جلدی در یک مجلد است

بر ارباب بصیرت و خبرت پوشیده نیست که هشتاد سال است مملکت ایران مبتلا به یک دسیسه هفت رنگی شده که صورتا در لباس مذهب جلوه کرده و باطنا بر اساس خیانت وطنی تاسیس و به اسم مذهب بابی و بهائی ، ایران و اهل آن را دچار مشکلات بسیار نموده و می نماید و تا کنون حقایق آن بر اکثر خلق مستور مانده، هر کسی در اطراف آن تصوری نموده، و پیروان این مذهب هم یا از روی جهل و سهو یا بر اثر منافع خویش عمدا نعل های واژگونه بر سمند مقصود زده، هر روز یک دسته از خزعبلات ولاطلائات را در جامعه انتشار داده، مردم متعصب ایران را به هیجان انداخته، معدودی را در دام قتل و غارت افکنده و فوری این را غنیمت شکرده، فریاد مظلومیت کشیده، عموم ایرانیان را به توحش متهم، و مصادر امور را دچار محظور ساخته، به هیچ قسم هم نمیخواهند که به این دسیسه های هفت رنگ و خدعه و نیرنگ خود خاتمه داده، ملک و ملت را به حال خود گذارند و قدمی در راه اصلاح و خیر بردارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
506
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کشف الحیل

تعداد دیدگاه‌ها:
5
شخصی که در بالاترین مدارج به مدت سی سال حضور داشته و بعد از نرسیدن به مقام ریاست، ناگهان چشمانش گشوده شده، آیا صادق است؟ آقای آیتی، روحانی، نویسنده، مبلغ و مفسر، سی سال و اندی گول خورد؟ بعد که از دربار و ارباب قدرت، رانت و پست گرفت، شد روشنگر؟ در جای جای نوشتن، خشم، خشونت و دشمنی نمایان است. وقتم را گرفت اما فهمیدم این آیین حرف برای گفتن دارد.
شخصی مثل شما که بدون اطلاع از زندگی عبدالحسین آیتی به او انگ رانت و پست می‌زند (کسی که بعد از بازگشت به ایران، کارش تدریس در دوره متوسطه و تحقیقات ادبی بوده و بعد به شهرش یزد برگشته و تدریس و وفات) و آیین پر از ابهام و تناقض بهائیت را میگوید حرف برای گفتن دارد! چنین شخصی را باید جاهل احمق نامید.
دوستان یادآوری می کنم این کتاب کلیات کتاب کشف الحیله نه جلداول.

اخیراً یکی از بزرگترین حیله های تاریخ پس از کشف، عنوان بزرگترین ناسزای (فحش) عامیانه را در آستانه سال میلادی جدید 2014 از آن خود کرد. از این پس هر کس بخواهد به دیگری که از او بسیار متنفر است، بدترین فحش را بدهد فقط می گوید : "پول نفت رو بر سر سفره ات میارم !! " یا مثلاً "پول نفت رو بر سر سفره خودت و خانوادت میارم ها !! "
یا "اگه بیشتر روی نِروم راه بری؛ پول نفت رو بر سر سفره خودت و هفت جد و آبای ندیدت میارم ها !! "
PDF
21 مگابایت
کشف الحیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک