رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فراموشی: مجموعه داستان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 76 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 76 رای
✔️مجموعه بیست و نه داستان بسیار کوتاه از نویسندگان معاصر آمریکا

مجموعه داستان‌هایى که در دست دارید از نوع داستان‌هاى بسیار کوتاه هستند که در سال‌ هاى اخیر در ایالات متحده آمریکا خود ژانر ادبى مستقلى را تشکیل داده و فوق‌العاده طرف توجه خوانندگان و به‌ خصوص طرفداران داستان‌ هاى کوتاه قرار گرفته‌ اند.
به‌طورى که پرفروش‌ترین‌ هاى چاپ و نشر سال‌ هاى اخیر آمریکا عمدتآ از همین ژانر بوده‌اند چون به‌ سرعت به نیاز خواننده عجول، شتابزده، خسته و بى‌حوصله ــ آمریکایى متوسط‌ الحال ــ که تقریبآ تمامى ساعات روزش در کار و رفت و آمد از منزل به محل کار مى‌گذرد پاسخ مى‌دهد.

از متن کتاب:
همه جاسوسی یکدیگر را می‌کردند و همه یکدیگر را لو می‌داند. هیچ‌کس عملاً نمی‌دانست مسئول این دستگیری‌ها چه کسانی هستند و احکام دستگیری را چه مراجعی صادر می‌کنند. همگان این احساس را داشتند که شخصا در اداره امور شهر و دستگیری‌ها نقش دارند و در عین حال دارند مدت محکومیت‌شان را طی می‌کنند. همه لباس مشابه می‌پوشیدند و از حقوق مشابه برخوردار بودند و همه نیز تحت بازداشت سر کارشان می‌رفتند درست مثل این‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است. مردم زندگی عادی‌شان را می‌کردند و اگر کسی از آن‌ها سؤال می‌کرد احتمالاً می‌گفتند شادند و از زندگی‌شان راضی‌اند.
سال‌ها بعد آن‌ها اساسا انکار کردند که دستگیری و بازداشتی در کار بوده و ادعا کردند همه این حرف‌ها ساخته و پرداخته تاریخ‌نویسانِ سانسورچی و دروغ‌پرداز و بدسگال بوده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فراموشی: مجموعه داستان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فراموشی: مجموعه داستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک